BTC USD 38,824.3 Gold USD 1,873.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PRN Sarawak tidak boleh dielak, tetap diadakan - Abang Johari

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
7,998
Reaction score
369
Points
91
Masalah ada kes yg lepas kena vaksin
Terus padam
Ha ah

Bunuh kuman tu.. Saki baki kuman tak buat kita padam
btol la tu ada kes sampai mati org...tp dlm ramai2 amik vaksin brapa % yg dah mati, munkin x smua org boleh serasi dgn vaksin tu,kadang ada yg sakit kronik jantung,kanser pe smua tu lepas amik masih ok...ada yg fit tp dah sampai ajal..

so mmg benda ni mcm aku kata xde jaminan pun utk kat spa2..trpulang kat masing2,x diwajibkan pun amik.cuma bila dah amik ni sedikit sebanyak boleh kurangkan la risiko jangkitan yg mcm xde kesudahan ni.
 
Sponsored Post

asasindino

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2011
Messages
4,679
Reaction score
90
Points
40
btol la tu ada kes sampai mati org...tp dlm ramai2 amik vaksin brapa % yg dah mati, munkin x smua org boleh serasi dgn vaksin tu,kadang ada yg sakit kronik jantung,kanser pe smua tu lepas amik masih ok...ada yg fit tp dah sampai ajal..

so mmg benda ni mcm aku kata xde jaminan pun utk kat spa2..trpulang kat masing2,x diwajibkan pun amik.cuma bila dah amik ni sedikit sebanyak boleh kurangkan la risiko jangkitan yg mcm xde kesudahan ni.
yg ni betul tp yg sorang tu komen pasal tak nak vaksin di thread PRN sarawak dah kenapa? panjang jela pulak tu...btw abg joe dah bagitau dia ok pasal tangguh prn..tp takut pihak sebelah la..kalau ok..baik tangguh
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
32,772
Reaction score
1,850
Points
201
Apakah rkayat nak dari calon3 pru akan dtg??? Berapa tahun kita nak facing kerajaab yg sama masalah sama saban tahun
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,670
Reaction score
12,787
Points
2,376
IMG_20210606_160759_405.jpg

[TERKINI]

Setiausaha SPR, Datuk Ikmalrudin Ishak memaklumkan pihaknya telah menerima pemaklum rasmi daripada Speaker Dun Sarawak, Datuk Amar Mohamad Asfia Awang Nassar berhubung dengan tamat tempoh Dun Sarawak yang ke-18.

#AWANIterkini
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,670
Reaction score
12,787
Points
2,376
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register