PRK KT siapa akan menang???

CG Sponsors




pilih satu jerk...


  • Total voters
    0

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
Salam sumer.....

rasa-rasa korang saper akan menang dalam PRK KT nanti....

dalam situasi semasa dan keputusan pilihanraya yang lalu....

nenek Maimon dah offer diri nak bertanding klu ada sponsor ini kerana masa pilihanraya yang lalu nenek dah kehabisan duit....

:-?:-?:-?
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
AKIM kan nak bertanding gak....
 

amazinggold88

CG Top Poster Club
Joined
Nov 1, 2008
Messages
44,759
Reaction score
208
Points
123
Salam sumer.....

rasa-rasa korang saper akan menang dalam PRK KT nanti....

dalam situasi semasa dan keputusan pilihanraya yang lalu....

nenek Maimon dah offer diri nak bertanding klu ada sponsor ini kerana masa pilihanraya yang lalu nenek dah kehabisan duit....

:-?:-?:-?
aku nk sponsor die :)):)):))
aku dh undi bro
 

edagangnetwork

Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
2,097
Reaction score
15
Points
25
I rasa BN akan kalah...sebab...

1. UMNO sedang berpecah belah kat sana rebut jawatan.
2. PM dgn MB tak ngam
3. Isu Projek... KJ...Partick Lim...
4. Penangguhan pemilihan UMNO...(Ramai org UMNO tak suka sebenarnye)
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,135
Reaction score
1,645
Points
206
bukan nenek tua tu nak masuk lagi ke?
aku vote nenek tua tuh :p
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,311
Points
191
ntah, rasanya UMNO akan menang kerana..

1) SPR adalah jentera pilihanraya UMNO..
2) Pengundi Hantu juga ialah pengundi Kuala Terengganu nanti..

well, ini sekadar analisa saya...mengikut kata seorang Politician Bahagian, ini ialah ramalan 50-50...
 

baim

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2007
Messages
3,214
Reaction score
17
Points
25
bn menang.. pasal ganu punya rakyat banyak dpt faedah dr bn.. org terengganu ni mcm selangor, dah pandai pilih kjaan.. mana yg senangkan diorang, diorang pangkah..
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,135
Reaction score
1,645
Points
206
ntah, rasanya UMNO akan menang kerana..

1) SPR adalah jentera pilihanraya UMNO..
2) Pengundi Hantu juga ialah pengundi Kuala Terengganu nanti..

well, ini sekadar analisa saya...mengikut kata seorang Politician Bahagian, ini ialah ramalan 50-50...
ayat lama
so aritu BN kalah kat perak, penang , kedah haritu
1) SPR adalah jentera pilihanraya PR..
2) Pengundi Hantu juga ialah pengundi Negeri2 Tersebut nanti..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register