BTC USD 57,053.0 Gold USD 1,772.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Printer murah terpakai.......masih baru pulak tu....

wiramerah

Fun Poster
Messages
117
Joined
Sep 22, 2008
Messages
117
Reaction score
0
Points
10
Printer Epson C90 terpakai nak dijual.Guna tak sampai sebulan.Sesiapa yang berminat boleh pm/sms saya.Harga memang tak dapat kat kedai.RM70 jer.Memang baru siap ngan plastik lagi.
Warna hitam habis.Ada dua warna free.Siap ngan installernya lagi.

RM70jer firm.... :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ini dia gambarnya....Sebab nak jual perlukan duit...urgent..

PIC_0108.jpg


sms/pm : 0133099210

Maaf kawan2 dah jual printer terima kasih kepada kawan kita yang beli printer ni kat Ampang..
Admin bolehlah delete thread ni....
 
Last edited:
Sponsored Post

yahyamusa

Fun Poster
Messages
730
Joined
Jan 1, 2006
Messages
730
Reaction score
17
Points
15
Printer Epson C90 terpakai nak dijual.Guna tak sampai sebulan.Sesiapa yang berminat boleh pm/sms saya.Harga memang tak dapat kat kedai.RM70 jer.Memang baru siap ngan plastik lagi.
Warna hitam habis.Ada dua warna free.Siap ngan installernya lagi.

RM70jer firm.... :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ini dia gambarnya....Sebab nak jual perlukan duit...urgent..

PIC_0108.jpg


sms/pm : 0133099210


COD area mane .. Bro ?
Within warranty ker ?
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Messages
11,718
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
saper nk beli better cod jer...
 

wiramerah

Fun Poster
Messages
117
Joined
Sep 22, 2008
Messages
117
Reaction score
0
Points
10
Waranti takde sebab kadnya dah hilang.COD kat KL Sentral ok...Kalau rajin boleh pergi kat Selayang jer..Sure puas hati sebab masih baru lagi.Kalau nak pos tak tau pulak harganya berapa.Tapi Codlah lebih baik...Sapa nak beli.Ink dia kira murah jugak la pakai yang esyink punya.Kalau tak silap ari tu beli RM19.00.Ada jual kat Jaya Jusco :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

jom sms 0133099210
 

ahib0205

Legendary Member
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Waranti takde sebab kadnya dah hilang.COD kat KL Sentral ok...Kalau rajin boleh pergi kat Selayang jer..Sure puas hati sebab masih baru lagi.Kalau nak pos tak tau pulak harganya berapa.Tapi Codlah lebih baik...Sapa nak beli.Ink dia kira murah jugak la pakai yang esyink punya.Kalau tak silap ari tu beli RM19.00.Ada jual kat Jaya Jusco :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

jom sms 0133099210


Rekemen kepada pelajar adik-adik yang baru nak masuk universiti tu. Beli la. Insya Allah berguna :)

:)cgrock

hanya menghantar pesanan ringkas ke no:

013 3099 210


:)cgrock
 

ErieAdn

Legendary Member
Messages
11,189
Paid Membership
Joined
Apr 20, 2007
Messages
11,189
Reaction score
26
Points
120
Printer Epson C90 terpakai nak dijual.Guna tak sampai sebulan.Sesiapa yang berminat boleh pm/sms saya.Harga memang tak dapat kat kedai.RM70 jer.Memang baru siap ngan plastik lagi.
Warna hitam habis.Ada dua warna free.Siap ngan installernya lagi.

RM70jer firm.... :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ini dia gambarnya....Sebab nak jual perlukan duit...urgent..

PIC_0108.jpg


sms/pm : 0133099210

Huhu.. dah harga dah ok tuu..:D:D
 

raikko5

Legendary Member
Messages
14,939
Joined
Jul 29, 2008
Messages
14,939
Reaction score
17
Points
115
printer nie dah lama aku cari... kat trg takder jual dah model nie...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register