PR = Parti "Racist" - kata extremist hindraf

CG Sponsors




Sponsored Post

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
umNO dah lama racist tapi pandai berpura2 depan kata lain blkang kata lain alahai umCO
 

mr.driver

Active Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
2,438
Reaction score
11
Points
25
umNO dah lama racist tapi pandai berpura2 depan kata lain blkang kata lain alahai umCO
sindrome denial mode melanda penyokong2 parti kencing rakyat... apa2 yg berlaku kat parti depa tu, semu nak salahkan UMNO/BN. tak de nak ambil tanggungjawab langsung. tu yg nuar al-liwati suka sgt tu... kantoi je blame UMNO, kantoi lagi blame BN plak... gilo ko apo... :eek:
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,719
Reaction score
298
Points
141
mr.driver.... ni klon id mana 1 ni? :D

sry mod, teroff topic lak
 

kerunai

CG Top Poster Club
Joined
Sep 2, 2007
Messages
24,973
Reaction score
46
Points
120
adoi tgk post pun tau cacai tegar ,,,dapatlah upah nasi bungkus ari ni cacai woii
 
Sponsored Post
Top
Log in Register