BTC USD 49,007.6 Gold USD 1,786.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PPP keluar BN?

PPP keluar BN?


  • Total voters
    0

taufanmerah

Active+ Member
Messages
3,647
Joined
Aug 14, 2008
Messages
3,647
Reaction score
2
Points
25
Salam. Apakah pandangan anda ttg perkara ini? bagi saya komen keras PPP adalah utk menarik perhatian masyarakat india/MIC utk ke PPP & perhatian dari pak lah utk kuota PPP dlm kabinet. Cuma x sangka pula kenyataan Pak Lah smlm ttg kalau dia nak keluar dari BN keluarlah... macam2 hal skrg nih.


saya pemerhati atas pagar shj. tq :D
 
Sponsored Post

aes

Super Active Member
Messages
9,557
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
PPP tak jdk kuau bn kan?
 

taufanmerah

Active+ Member
Messages
3,647
Joined
Aug 14, 2008
Messages
3,647
Reaction score
2
Points
25
bagi saya >> dlm keadaan begini ialah BN perlu bina kekuatan yg amat2 kuat utk pilihanraya akan dtg. jgn cari lawan tapi cari kawan. bersatu teguh dan bercerai roboh.


p/s > saya bkn ahli politik... saya pemerhati shj... kekeke
 

taufanmerah

Active+ Member
Messages
3,647
Joined
Aug 14, 2008
Messages
3,647
Reaction score
2
Points
25
aes >> dimana aku pergi kau ada? kekekeee

PPP mmg tara berani kuar maaaa.... mana mau pegi kalau kuar?
 

taufanmerah

Active+ Member
Messages
3,647
Joined
Aug 14, 2008
Messages
3,647
Reaction score
2
Points
25
FORD >> aku tgk avatar ko terasa cam dlm panggung ler... lompat sana dan sini...tara mati punya wooo ini hero! hehheeee... jgn marah bro... inilah yg dinamakan politik malaysia.
 

fordLASER

Legendary Member
Messages
10,806
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
kayveas ngan semi pun x ngam....
baik bertindak mcm zaid... zaid barula gentleman.... teck lee pun x takot..
..
ramai pemimpin komponen Be eNd pun x stuju ISA termasuk la sukun....

tp ramai lg x brani nak menyeberang.....
 

belakepare

Active+ Member
Messages
2,912
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
43
Points
30
ppp ni menagguk di air yg keruh dah dlm bn mrk setakat fill in the blank jer so skrg ni nampak pakatan rakyat sebagai platform utk mempopularkan parti mrk tu...

bagi aku PR jgn la terima parti ni buat semak jer....lalang
 

yinbyungheon

CG Top Poster Club
Messages
36,821
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
Kepale pak lah kene sekeh sekali lagi...Ni la akibatnye bile lantik pemimpin melayu yg boddoh...si bijan pon 2x5 jugak...boddoh...apa yg penting, kencing rakyat
 

akay

Banned
Messages
14,865
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
x brani nye kuar...

diaorg bukan nye kuat mana pon..

slama ni harap tuah menumpang je..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register