Potong Kepala

CG Sponsors




osopp

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2008
Messages
554
Reaction score
1
Points
25


tak tau la kat mana.. mcm kat m'sia ada gak.. :-? tak paham apa diorang ckp tu... sesiapa blh confirm bhsa apa yg dpakai??


p/s-kalo dah ada sori ek..:p
 
Sponsored Post

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
ni mcm di selatan Thai.dengar mcm dia sebut "Allahuakbar".
 

pokcak

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
9,664
Reaction score
95
Points
80
selatan thai ni.. gilos. biru kejap muka aku
 

Bro Gamat

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
Thailand yob! benda mmg dah kecoh perang tak abis2 kat selatan thai...
 

osopp

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2008
Messages
554
Reaction score
1
Points
25
sori la geng aku tpaksa guna pakai photobucket... nak pakai youtube kena remove plak.. huhu
 

pokcak

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
9,664
Reaction score
95
Points
80
Thailand yob! benda mmg dah kecoh perang tak abis2 kat selatan thai...
A'ah.. konpem Thai punya ni.. istilah "bedil" tu, selatan thai punya loghat.

bedil = pistol
oghe beddil = orng menembak
kena bedil = kena tembak

kapkun kap

:">:">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register