Port Dickson - Kaki parah hampir putus digigit

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Kaki parah hampir putus - Seorang lelaki yakin digigit buaya ketika berenang

ALOR GAJAH – Sukar untuk dipercayai. Sebelum ini banyak desas-desus di kalangan penduduk tempatan termasuk yang diperkatakan di Internet mengenai kewujudan buaya di pantai-pantai sekitar Port Dickson.

Seorang posmen Mohamad Helme Leman, 25, antara yang pernah mendengarnya. “Tetapi saya tidak pernah percaya,” katanya.

Bagaimanapun apa yang berlaku ke atasnya ketika sedang mandi-manda di salah sebuah pantai di pusat peranginan terkemuka itu baru-baru ini menyebabkan dia terus percaya dengan desas-desus itu sekali gus dianggapnya percutian mengerikan dan akan dikenang sepanjang hayat.
 
Sponsored Post

hapizi84

Active Member
Joined
Aug 31, 2009
Messages
1,675
Reaction score
20
Points
25
Peh,kat PD da buaya tu..Mcm mn buaya tu blh smpai ke pantai eh.??
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
ooo mmg pun..ni keje buaya air masin#:-S


p/s: aku minat ikan masin je:">
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Bahaya betul ni. dilaut pulak ada buaya. Apa tindakan pihak berkuasa. Takkan senyap aje takde buat apa2.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register