pon..pon..buah dada makcik yg terbaru..hehehe

CG Sponsors




ainaqistina

Freshie
Joined
Jan 23, 2010
Messages
11
Reaction score
1
Points
8


"dah 3bulan makcik menjanda..belum ada lelaki yang syok kat makcik..tapi sekarang tidak lagi..makcik dah ada keyakinan diri..sebab cucu makcik yang umur 13tahun hadiahkan benda alah ini kepada makcik..makcik nak tanya kat haqpa ni..makcik seksi tak?agak2 ada tidak lelaki yang cair tengok makcik.."

makcik mary yatty 67tahun israel

:eek::)):eek::))
 
Sponsored Post

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
aiseyment ini macam lawak pun ada ka? =))=))=))
 

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
ko nk bunuh aku ngn pic ni ker..
 

Dzil77

Active Member
Joined
Dec 7, 2007
Messages
1,908
Reaction score
1
Points
20
Perghh!... ni dah kira sex toy nih!.. :eek:
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
rosak makcik ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register