BTC USD 24,374.9 Gold USD 1,799.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 POLL PERSIAPAN HARI RAYA DIMUSIM COVID-19

ADAKAH ANDA MEMBUAT PERSIAPAN HARI RAYA DIMUSIM COVID-19?

  • BUAT PERSIAPAN SEPERTI BIASA.

    Votes: 2 3.6%
  • BUAT PERSIAPAN ALAKADAR.

    Votes: 18 32.7%
  • TAK BUAT PERSIAPAN.

    Votes: 24 43.6%
  • MASIH BERFIKIR TENGOK KEADAAN SEMASA COVID-19.

    Votes: 11 20.0%

  • Total voters
    55

Siddique87

Active+ Member
Messages
3,614
Joined
Apr 30, 2010
Messages
3,614
Reaction score
130
Points
43
POLL PERSIAPAN HARI RAYA DIMUSIM COVID-19.
HARAP TUAN-PUAN DAPAT BERIKAN RESPON.
TERIMA KASIH
 
Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
40,294
Joined
Apr 18, 2010
Messages
40,294
Reaction score
3,267
Points
266
Awards
1
takde buat persiapan.
dah 2-3 tahun tak ambil port pasal raya. beli pun baju melayu je sebab kena paksa asyik pakai baju sama.

dapat berkumpul satu keluarga pun dah ok.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
370,517
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
370,517
Reaction score
22,845
Points
2,836
Awards
1
Biasa² je
Tak dapat balik kampung
Tak beli baju raya
Tak beli/buat kuih raya

Fokus Ramadhan dulu
 

aec994

Fun Poster
Messages
422
Joined
Dec 14, 2012
Messages
422
Reaction score
2
Points
15
Awards
1
fokus ramadan dulu lah.. ntah sampai entah tak tahun ni... persiapan raya tu lebih kpd adat melayu saja
 

ViperX

Super Active Member
gem
Messages
5,694
Joined
Oct 10, 2016
Messages
5,694
Reaction score
914
Points
121
tak fikir sangat psl raya sebab musim covid19... fulus pun kurang sikit keluar time raya ni. hehehe
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
164,238
Joined
Jan 13, 2009
Messages
164,238
Reaction score
22,387
Points
1,831
Awards
1
baju raya dh xpyh beli
kuih raya pun mcm xpyh

pagi raya jela mesti ada masak2 ketupat lodeh rendang sume. mesti ada
 

suhairi_rtm

Active Member
Messages
1,603
Joined
Nov 6, 2009
Messages
1,603
Reaction score
2
Points
25
baju raya dh xpyh beli
kuih raya pun mcm xpyh

pagi raya jela mesti ada masak2 ketupat lodeh rendang sume. mesti ada

yup.. baru rasa sedikit kemeriahan raya..
 

Actifast

Super Active Member
Messages
5,975
Joined
Sep 11, 2008
Messages
5,975
Reaction score
126
Points
73
dok pikir bila nak kebulur ni wei, koje pon x ni. pikir raya di tanah kubur aiii
 
Sponsored Post

Top
Log in Register