Polis Terima Laporan Kes Bunuh 3 Kucing Di Dobi

CG Sponsors




Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
280,784
Reaction score
11,456
Points
2,376
Harap pelaku dikenakan hukuman setimpal
Halau sudah la kucing tu
Takyah la sampai bunuh
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 17, 2007
Messages
5,648
Reaction score
1,116
Points
151
Nanti reinkarnasi
Dia jd kucing balik
Baru pdn muka dia hehe
 

FariqX

Fun Poster
Joined
May 28, 2010
Messages
865
Reaction score
5
Points
25
mental pulak dah.
dia memang mental pun. biasa jumpa dia ni tenang jer. paling pelik aku pernah terserempak dia duk sembah tokong cina, nak marah pun memang dah mental. ni paling extreme sampai satu malaysia viral
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,049
Reaction score
1,080
Points
201
letak jerk la kt wad atau pusat bahagia....
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
280,784
Reaction score
11,456
Points
2,376
BUNUH KUCING | Suspek Dipercayai Kurang Siuman Ditahan

Lelaki yang disyaki membunuh tiga ekor kucing dengan melemaskan haiwan itu dalam tiga mesin basuh di sebuah kedai dobi layan diri telah diserahkan kepada polis.

Suspek yang dipercayai kurang siuman itu ditemui penduduk di Aman Puri, Kepong, selepas kejadian tular di media sosial.

 

Megat Al Fateh

Fun Poster
Joined
May 6, 2019
Messages
618
Reaction score
209
Points
33
org waras tak akan sanggup bunuh binatang mcm ni..

sebenarnya ramai org ade masalah mental dkt luar tu..

muka memang elok.. cakap mmg baik.. (tp ade depression syndrome etc..)

tp tetiba angin dia datang terus lost control.. dkt social media pun ramai.. kalau tgk dia mcm "pelik" je tu.. hehe ;)

ade gak perempuan yg salah pilih laki, mula kenal elok je.. bila dah kawen baru tau ada masalah mental.. mmg kena bantai je .. so, tgk2 gak lah dgn siapa adik / kakak korang berkawan ye..
 

teapear

Active Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
1,874
Reaction score
193
Points
43
biasa yang ambil dadah ni la yg ada masalah mental..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
152,947
Reaction score
21,021
Points
1,671
mental pun naik court jgk. nnt suh pg hospital bahagia dulu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register