Polis Selangor nafi van putih culik kanak-kanak

CG Sponsors




balqis07

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136


SHAH ALAM - Polis Selangor hari ini menafikan khabar angin bahawa van putih menggunakan plat negara jiran sedang berkeliaran dan menculik kanak-kanak sebagai mangsa organ di kawasan Selangor terutamanya daerah Sabak Bernam.

Melalui laman Facebooknya, Polis Selangor menegaskan maklumat yang tersebar luas dalam media sosial itu sama sekali tidak benar dan palsu semata-mata.

Menurut kenyataan itu lagi, orang ramai dinasihat tidak mempercayai khabar angin itu yang dikatakan cuba menimbulkan kegusaran kepada masyarakat setempat.

Penafian Polis Selangor itu turut dikongsi Polis Diraja Malaysia melalui laman Facebooknya.



sumber:http://www.sinarharian.com.my/semasa/polis-selangor-nafi-van-putih-culik-kanak-kanak-1.291331
 
Sponsored Post

kosongkosong

Legendary Member
Joined
Mar 2, 2013
Messages
11,063
Reaction score
0
Points
110
cerita mcm gini zaman dulu2 pun ada jugak..

kalau kat kampung2 mmg percayalah org, sentiasa berwaspada..

tapi lani zaman dah maju, jadi cepat je respon balik..

masyarakat pun boleh hidup aman damai harmoni.. kehkehkeh
 

AuraSuccess_88

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2010
Messages
69,868
Reaction score
185
Points
528
teringat masa dedulu depa dok kata hantu purdah..kekeke

naik kancil putih kot...
 

alpine_star

Legendary Member
Joined
Oct 3, 2010
Messages
13,885
Reaction score
117
Points
123
Tuh blom lg hantu kum kum...ayah aku siap pesan lg kat mak aku..klaka giler...hahaha
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
32,466
Reaction score
1,449
Points
206
buat naya kat orang ja nanti tak pasal2 kena pukul.
 

GreenDay

Super Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
5,085
Reaction score
18
Points
65
Maby Memang Berlaku Kot...
Cuma Kesnya Belum Diculik @ Hampir Diculik...
Berhati2... :)
 

mynameis

Super Active Member
Joined
May 2, 2012
Messages
6,937
Reaction score
250
Points
81
kat whatsapp bersepah dok share amaran ketua polis la,doktorla,ntah kek mano dapek info pn den x taula
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,330
Reaction score
386
Points
51
Betul xbetul sebaran tu, aku tetap takut dengan reputasi van putih menculik budak2... dan kenapa smp sekarang xdak lagi yang ditangkap...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register