Polis Selangor nafi van putih culik kanak-kanak

Recommended Brokers


balqis07

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,955
Reaction score
294
Points
136


SHAH ALAM - Polis Selangor hari ini menafikan khabar angin bahawa van putih menggunakan plat negara jiran sedang berkeliaran dan menculik kanak-kanak sebagai mangsa organ di kawasan Selangor terutamanya daerah Sabak Bernam.

Melalui laman Facebooknya, Polis Selangor menegaskan maklumat yang tersebar luas dalam media sosial itu sama sekali tidak benar dan palsu semata-mata.

Menurut kenyataan itu lagi, orang ramai dinasihat tidak mempercayai khabar angin itu yang dikatakan cuba menimbulkan kegusaran kepada masyarakat setempat.

Penafian Polis Selangor itu turut dikongsi Polis Diraja Malaysia melalui laman Facebooknya.



sumber:http://www.sinarharian.com.my/semasa/polis-selangor-nafi-van-putih-culik-kanak-kanak-1.291331
 
Sponsored Post

kosongkosong

Legendary Member
Joined
Mar 2, 2013
Messages
11,064
Reaction score
0
Points
110
cerita mcm gini zaman dulu2 pun ada jugak..

kalau kat kampung2 mmg percayalah org, sentiasa berwaspada..

tapi lani zaman dah maju, jadi cepat je respon balik..

masyarakat pun boleh hidup aman damai harmoni.. kehkehkeh
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
31,010
Reaction score
1,196
Points
196
buat naya kat orang ja nanti tak pasal2 kena pukul.
 

GreenDay

Super Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
5,086
Reaction score
18
Points
65
Maby Memang Berlaku Kot...
Cuma Kesnya Belum Diculik @ Hampir Diculik...
Berhati2... :)
 

mynameis

Super Active Member
Joined
May 2, 2012
Messages
6,928
Reaction score
246
Points
73
kat whatsapp bersepah dok share amaran ketua polis la,doktorla,ntah kek mano dapek info pn den x taula
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,033
Reaction score
272
Points
41
Betul xbetul sebaran tu, aku tetap takut dengan reputasi van putih menculik budak2... dan kenapa smp sekarang xdak lagi yang ditangkap...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register