Polis PDRM yg bijak

CG Sponsors




alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
Pada suatu hari, seorang penunggang (Mamat) motosikal telah ditahan polis. Dia ni kena tahan kerana tak pasang lampu waktu malam di bandar berhampiran rumah dia.Dia bagi la.. alasan.

Mamat: Apa ni? Nak pasang lampu nak buat apa?
Polis: La.. tak kan tak tau kot.Untuk keselamatan ko la.
Mamat: oitt.. sana ada lampu, sini ada lampu, situ ada lampu, mau pasang lampu lagi ka?
Polis: Kuang ajo punya budak. Jaga ko!!!

Lalu polis tu pun buang angin kat tayar motor budak tu.

Mamat: oi! oi! apa ni gilo apa. Camna aku nak balik?
Polis: La...sana ada angin, sini ada angin, situ ada angin, mau angin lagi ka?

:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
haha blh tahan lawak..
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
hahaha.. sendiri isi angin la...:)):))
 

duwanz

Fun Poster
Joined
Jul 27, 2007
Messages
161
Reaction score
1
Points
15
memang aku pun hangin bila baca.. hahah
 

Jijan

Active+ Member
Joined
Dec 22, 2005
Messages
2,885
Reaction score
1
Points
30
aku dok baca tak abis lagi tapi aku leh tau dah ending lawak nie... hahaha good try TT... :D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register