BTC USD 65,182.8 Gold USD 1,782.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Polis Ipoh kutip saman RM1 juta dalam 6 hari

rasyid9449

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
3,469
Reaction score
73
Points
30
Polis Ipoh kutip saman RM1 juta dalam 6 hari

E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

IPOH: Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bahagian Trafik Ipoh mengutip RM1 juta bayaran saman daripada pesalah trafik dalam tempoh enam hari sejak tawaran kadar sehingga 50 peratus diberikan berkuatkuasa 1 Disember lalu.

Ketua Polis Daerah Ipoh ACP Azisman Alias berkata sejak diumumkan kadar diskaun itu, semua balai polis dan Pejabat Pos di daerah Ipoh telah dibanjiri orang ramai yang mahu membayar saman.

Beliau berkata, purata kutipan di kawasan Ipoh ialah RM25,000 hingga
RM35,000 sehari dan dengan kehadiran antara 100 dan 300 orang.

"Ada yang mempunyai 50 keping saman mengambil peluang menjelaskan saman
trafik dengan diskaun 50 peratus ini," katanya. - Bernama
 
Sponsored Post

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
perghhh geler ahhh...
mkn besar la polis2 kat sana..
 

tawkeyestate

Active Member
Joined
Jul 6, 2007
Messages
1,642
Reaction score
7
Points
25
Polis Ipoh kutip saman RM1 juta dalam 6 hari

E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

IPOH: Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bahagian Trafik Ipoh mengutip RM1 juta bayaran saman daripada pesalah trafik dalam tempoh enam hari sejak tawaran kadar sehingga 50 peratus diberikan berkuatkuasa 1 Disember lalu.

Ketua Polis Daerah Ipoh ACP Azisman Alias berkata sejak diumumkan kadar diskaun itu, semua balai polis dan Pejabat Pos di daerah Ipoh telah dibanjiri orang ramai yang mahu membayar saman.

Beliau berkata, purata kutipan di kawasan Ipoh ialah RM25,000 hingga
RM35,000 sehari dan dengan kehadiran antara 100 dan 300 orang.

"Ada yang mempunyai 50 keping saman mengambil peluang menjelaskan saman
trafik dengan diskaun 50 peratus ini," katanya. - Bernama

50 keping...:eek: den ada 14 keping je...:))
 

atlantis

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
senang je nak amek duit rakyat.
'cipta' kesalahan. kasi saman...
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,690
Reaction score
361
Points
131
Dapat bajet tambahan la POLIS lepas ni :p:p
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
aku ada 1 keping surat cinta..baru kena hari tu.. ~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(
 

Uzyr R

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
7,750
Reaction score
86
Points
70
wow..mmg marvellous lah..ni mungkin ada yg sggup buat loan ni..hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register