BTC USD 35,641.5 Gold USD 1,877.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Polis buru lelaki tunjuk kemaluan

hiduprakyat

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
3,985
Reaction score
302
Points
51
suspek-kemaluan.jpg


KOTA BHARU – Polis sedang mengesan seorang lelaki yang bertindak menunjukkan kemaluannya kepada seorang wanita di Lorong Taman Limau Manis di sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 9.45 pagi, lelaki terbabit sedang mengayuh basikal sebelum menghampiri mangsa yang berusia 23 tahun yang berada di dalam keretanya di kawasan berkenaan.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud berkata, mangsa memberikan wang sebanyak RM1 kepada lelaki terbabit yang dilihat seperti orang kelainan upaya (OKU) atau pengemis.

“Sebaik menyerahkan wang, lelaki terbabit kemudian membuka zip seluarnya sebelum menunjukkan kemaluannya kepada mangsa.

“Bimbang dengan keselamatannya, mangsa yang bekerja sebagai jurujual telah membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu kira-kira pukul 9 pagi tadi,” katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Abdul Rahim berkata, polis kini sedang berusaha untuk mengesan lelaki terbabit untuk siasatan lanjut kerana melakukan perbuatan lucah dan mengaibkan itu.

Katanya, siasatan dilakukan mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah.

Terdahulu, meskipun Lorong Taman Limau Manis dilengkapi dengan kamera televisyen litar tertutup (CCTV), laluan itu merupakan lokasi panas yang sering berlaku kes jenayah di daerah ini.

Sebelum ini, seorang warga emas didapati meraba bahagian punggung wanita sebelum memecut laju motosikal yang ditunggangnya di kawasan sama pada hujung bulan lalu.


== Kosmo Online
 
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #4
Joined
Nov 23, 2012
Messages
28,445
Reaction score
3,988
Points
236
oh kes baru, ingat video lama .. baru pagi tadi tngk kat FB, tp xnampak pun si-anunya .. kecik macam burung pipit kot :D
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,351
Reaction score
2,383
Points
201
Ostad kata bulan puasa
Pintu surga di buka
Pintu neraka di tutup
Ni sekor setan terlepas plak

rasa mcm da byk setan lepas mlm 14 ni
Tu blom + yg acah2 puasa
Dpt lapar & dahaga 😂
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,621
Reaction score
12,781
Points
2,376
oh kes baru, ingat video lama .. baru pagi tadi tngk kat FB, tp xnampak pun si-anunya .. kecik macam burung pipit kot :D

Video ni kan bang
Macam pernah jadi dah dekat kawasan ni seblum² ni
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
burung kecik lagi mau tunjuk,ape ingt ppuan tu stim ke nengok
 

juhan

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2010
Messages
4,359
Reaction score
751
Points
81
Yg aku jangka kan budak ni tak berapa sihat otaknya..
 

hiduprakyat

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
3,985
Reaction score
302
Points
51
PATI warga Thailand gila seks ditahan

1059555.jpg


KOTA BHARU – Seorang lelaki pendatang asing tanpa izin (PATI) warga Thailand yang dipercayai gila seks kerana menunjukkan kemaluan kepada seorang wanita di Jalan Taman Limau Manis di sini ditahan polis pada Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud berkata, suspek berusia 29 tahun ditahan dan pemeriksaan mendapati dia tidak mempunyai dokumen pengenalan diri yang sah.

“Ujian urin mendapati suspek negatif dadah namun suspek ditahan bagi membantu siasatan kes kelucahan melampau di Taman Limau Manis.

“Suspek ditahan reman sehingga 17 Mei ini bagi membantu siasatan,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian pada Sabtu.

Menurut beliau, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan kerana kelucahan dan mengaibkan serta Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen kerana tiada dokumen perjalanan yang sah.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan, seorang lelaki berbasikal dan berlegar-legar kemudian menunjukkan kemaluan kepada seoranh jurujual wanita berusia 23 tahun ketika mangsa berseorangan meletakkan kereta di Taman Limau Manis pada 27 April lalu.

Mangsa yang menyangkakan suspek peminta sedekah menghulurkan RM1 namun suspek membuka zip seluar dan menggosok kemaluannya.

Perlakuan suspek tersebut dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di taman perumahan berhampiran sebuah pusat membeli belah di Jalan Hamzah dan tular di media sosial.


== sinar harian
 

faeyzul

Active Member
Joined
Feb 2, 2010
Messages
2,382
Reaction score
136
Points
43
PATI warga Thailand gila seks ditahan

View attachment 368054

KOTA BHARU – Seorang lelaki pendatang asing tanpa izin (PATI) warga Thailand yang dipercayai gila seks kerana menunjukkan kemaluan kepada seorang wanita di Jalan Taman Limau Manis di sini ditahan polis pada Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud berkata, suspek berusia 29 tahun ditahan dan pemeriksaan mendapati dia tidak mempunyai dokumen pengenalan diri yang sah.

“Ujian urin mendapati suspek negatif dadah namun suspek ditahan bagi membantu siasatan kes kelucahan melampau di Taman Limau Manis.

“Suspek ditahan reman sehingga 17 Mei ini bagi membantu siasatan,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian pada Sabtu.

Menurut beliau, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan kerana kelucahan dan mengaibkan serta Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen kerana tiada dokumen perjalanan yang sah.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan, seorang lelaki berbasikal dan berlegar-legar kemudian menunjukkan kemaluan kepada seoranh jurujual wanita berusia 23 tahun ketika mangsa berseorangan meletakkan kereta di Taman Limau Manis pada 27 April lalu.

Mangsa yang menyangkakan suspek peminta sedekah menghulurkan RM1 namun suspek membuka zip seluar dan menggosok kemaluannya.

Perlakuan suspek tersebut dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di taman perumahan berhampiran sebuah pusat membeli belah di Jalan Hamzah dan tular di media sosial.


== sinar harian
hebat PDRM leh cam gak walaupon berbasikal dan bermask, kalo naik moto org leh trace no plate mcm kes yg seblom ni tu..
 

hiduprakyat

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
3,985
Reaction score
302
Points
51
OKU bisu mengaku gosok kemaluan depan jurujual

1061773.jpg


KOTA BHARU - Seorang lelaki pendatang asing tanpa izin (PATI) warga Thailand yang kelainan upaya bisu mengaku salah di Mahkamah Majistret di sini pada Selasa atas tuduhan menggosok kemaluan di hadapan seorang jurujual wanita bulan lalu.

Tertuduh, Mr Abdulloh Wae-Samaae,30, mengangguk faham terhadap pertuduhan yang dibacakan di hadapan Majistret Ibrahim Nohammad Ghulam.

Fakta dan hukuman terhadap tertuduh bagaimanapun ditetapkan pada 30 Mei ini.

Tertuduh didakwa membuat isyarat mengaibkan kehormatan dengan cara menggosok kemaluan di hadapan mangsa yang berusia 24 tahun di tepi jalan di Lorong Limau Manis, di sini, pada jam 9.25 pagi, 27 April lalu.

Pertuduhan dibuat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan boleh dihukum di bawah seksyen sama yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga lima tahun atau dengan denda atau kedua-duanya sekali.

Pendakwaan kes dikendalikan Pegawai Pendakwa Siti Aisyah Abdul Manah manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Pada prosiding itu, tertuduh menganggukkan kepala sebagai tanda memahami pertuduhan dan dapat mendengarnya kerana dia tidak pekak dan hanya bisu.

Tertuduh juga menunjukkan isyarat tangan bahawa dia ingin pulang.

Mahkamah bagaimanapun tidak membenarkan tertuduh diikat jamin sementara tarikh untuk menjatuhkan hukum.

Tertuduh juga dijangka dihadapkan ke Mahkamah Majistret Tanah Merah berkait kes mengikut Akta Imigresen, esok.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan seorang lelaki berbasikal dipercayai gila seks apabila berlegar-legar di kawasan letak kereta dan kemudian mengetuk tingkap seorang pemandu wanita lalu menggosok kemaluannya.

Mangsa yang menyangkakan suspek pengemis kemudian menghulurkan RM1 dan turun dari kereta untuk ke tempat kerja namun dikejar oleh suspek dengan basikalnya.

Kejadian dirakam kamera litar tertuduh (CCTV) di kawasan perumahan itu dan tular.

Mangsa bagaimanapun terselamat apabila seorang pemandu kereta jenis Perodua MyVi berwarna putih yang prihatin memberhentikan kenderaan dan membuka tingkapnya bertanya mangsa.


== sinar harian
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register