BTC USD 56,831.5 Gold USD 1,770.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Polis buka kertas siasatan LHDN guna dokumen palsu terhadap Najib

Sponsored Post

mrvx

Legendary Member
Messages
11,665
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,665
Reaction score
835
Points
171
itulah yg aku hairan.. keluarga pak arab gila tu tidak dipanggil jadi saksi pula... kenapa ... takut ke?
 

zari83

Active+ Member
Messages
4,356
Joined
Nov 24, 2011
Messages
4,356
Reaction score
1,022
Points
111
Dah jd kes polis, jenayah komersil ni.. kalau sangkut kedalam terus..bkn kena buang kerja..kalau tatatertib mgkin la kena buang keje..

maksimum pun 7 tahun penjara, kalau dia boleh buktikan tindakannya dipaksa atau terpaksa mungkin kurang lg hukuman.. kalau betul ini permainan golongan kayangan dah tentu habuannya bukan biasa2... apa sgt dgn nilai pencen kerajaan tu.. haha
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
655
Points
81
maksimum pun 7 tahun penjara, kalau dia boleh buktikan tindakannya dipaksa atau terpaksa mungkin kurang lg hukuman.. kalau betul ini permainan golongan kayangan dah tentu habuannya bukan biasa2... apa sgt dgn nilai pencen kerajaan tu.. haha
Fuhh..nmpk angka 7 tu sikit.. masuk dlm 7bln pun ngeri bila kita fikir.. sanggup x sanggup je la.. dpt duit tp masuk dlm dulu.. mcm filem pulak.. 🀭
 

zari83

Active+ Member
Messages
4,356
Joined
Nov 24, 2011
Messages
4,356
Reaction score
1,022
Points
111
Fuhh..nmpk angka 7 tu sikit.. masuk dlm 7bln pun ngeri bila kita fikir.. sanggup x sanggup je la.. dpt duit tp masuk dlm dulu.. mcm filem pulak.. 🀭

haha.. game kayangan ni bukan biasa2, 7 tu angka paling teruk, tapi kena gaya silap2 bayar denda je.. najib tu pun aku rasa dia bukan nak sgt tau pasal hukuman pd staf lhdn tu tapi lebih pada nk kasi bongkar dalang yg aku rasa dia pun dah ada maklumat tu, nak bersihkn nama dia.. silap2 bila dah terbongkar di media nanti dia buat uturn tarik balik kes pd lhdn.. mcm2 boleh jadi..
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
655
Points
81
haha.. game kayangan ni bukan biasa2, 7 tu angka paling teruk, tapi kena gaya silap2 bayar denda je.. najib tu pun aku rasa dia bukan nak sgt tau pasal hukuman pd staf lhdn tu tapi lebih pada nk kasi bongkar dalang yg aku rasa dia pun dah ada maklumat tu, nak bersihkn nama dia.. silap2 bila dah terbongkar di media nanti dia buat uturn tarik balik kes pd lhdn.. mcm2 boleh jadi..
Ha'a..btul jgk.. kdg2 politician ni bkn nak tau sgt psal hukuman..lebih kpd nk bersihkn nama..dia nk tunjuk dia mmg btul2 kena majal.. dah puas hati dia bole tarik balik kes..
 

SMI6

Active+ Member
Messages
3,509
Joined
Jan 3, 2016
Messages
3,509
Reaction score
838
Points
86
kalau betul ada campur tgn politik, cerah la masa depan najib kt pekan pru15 ni.. haha
Lhdn agensi kem. Kewangan.

Arahan dh tentu Dari pejabat menteri.

Goyang le nobita Sama setpol dia
 

zari83

Active+ Member
Messages
4,356
Joined
Nov 24, 2011
Messages
4,356
Reaction score
1,022
Points
111
Lhdn agensi kem. Kewangan.

Arahan dh tentu Dari pejabat menteri.

Goyang le nobita Sama setpol dia

menarik utk kita tahu.. hehe.. kita tunggu siapa yg kena
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Messages
95,203
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
95,203
Reaction score
15,428
Points
1,906

GamezStar

CG Top Poster Club
Messages
34,963
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34,963
Reaction score
2,473
Points
201

Tentera Troll Kebangsaan Malaysia

Β· 25m Β·

Tu dia! Ingatkan khabar angin je.
---------------------
"Datuk Seri Najib Razak pada 8 September lepas membuat laporan polis terhadap Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) selepas menerima maklumat pegawai LHDN menerima tekanan dari ahli politik mahu dirinya dikenakan tindakan undang-undang termasuk penalti cukai"
Baca laporan penuh: https://ttkm.com.my/2021/10/18/kontrak-ceo-lhdn-ditamatkan


Pe maksud ttkm Tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register