BTC USD 40,621.4 Gold USD 1,802.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

polis bantuan patut tukar pakaian seragam masyarakat keliru...

azrinscammer

Banned
Joined
Feb 21, 2013
Messages
739
Reaction score
0
Points
10
dewasa ini pdrm selalu diperkotak katikkan oleh org awam dan masyarakat setempat dek kerana attitude mereka...polis bantuan dan polis sebenar ada bezanya tapi yg masalahnya pakaian seragam mereka sama itu yg menyebabkan imej pdrm yg gah didunia ini tercalar dek kerena mereka....seharusnya kerajaan mengambil berat hal ini dgn menukarkan pakaian dan segala peralatan mereka agar tidak sama dgn pdrm...

https://www.facebook.com/641769572544539/videos/vb.641769572544539/811968122191349/?type=2&theater
 
Sponsored Post

wantrader82

Active+ Member
Joined
Oct 8, 2008
Messages
3,945
Reaction score
129
Points
33
aku pun stuju..memang patut pakaian mereka di colour lainkan...
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
ada sebab gak tu kaler sama...utk menampakkan pdrm di mana2...lgpun semua training kat pulapol
 

Kaizen5555

Legendary Member
Joined
Feb 5, 2014
Messages
13,161
Reaction score
166
Points
123
kadang..kesabaran manusia ade tahap die..polis pon manusia gak..bomba pon manusia gak..doktor pn manusia gak...give and take la
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
8,176
Reaction score
457
Points
91
nti kalu bju lain,org xdela nk respek sgt dgn polis bantuan ni,stendet jaga plak nti org pikir.

skrg bju sama dr jauh org akan alert oh kt sini ada polis,padahal polis bantuan jer
 

azrinscammer

Banned
Joined
Feb 21, 2013
Messages
739
Reaction score
0
Points
10
ada sebab gak tu kaler sama...utk menampakkan pdrm di mana2...lgpun semua training kat pulapol

mana boleh sama bro...latihan polis betul ngan bantuan lain.....polis betul training 6 bulan ngan mental semua koyak....maki sepak terajang kena buli tu dah biasa....tu sebabnya diaorg kena maki pun mental diaorg kuat...klu polis bantuan training 2 mgu jer....itupun basic dan secara intensif(pendek)....latihan senjata pun 20 biji peluru jer bro....latihan pertahankan diri dan lain2 tarak walaupun ko training kat pulapol tp secara intensif shj....tue sebabnya masa bertugas diaorg yg bantuan nie mcm org awam biasa jer....ko tgk video tue...agak2 kalau depan polis betul laa kaling nie nak memekak agak2 apa yg polis betul akan buat?
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register