BTC USD 66,098.8 Gold USD 2,401.84
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PLKN atau Kerahan Tenaga???

Korg Setuju ke x PLKN diganti dgn Kerahan Tenaga


  • Total voters
    0
Sponsored Post

Korg setuju x PLKN digantikan dgn kerahan Tenaga????

PLKN tempoh die 3 Bln,Kerahan Tenaga tempoh die 2 tahun...


aku rase baik x yah ade ape2 program...hahaha...kata PLKN nie bkn mcm tentera...tp latihan die mmg mcm tentera beb..

taurus rasa biarlah nama plkn ditetapkan..plkn ada kebaikkan dan keburukannya
 
Korg setuju x PLKN digantikan dgn kerahan Tenaga????

PLKN tempoh die 3 Bln,Kerahan Tenaga tempoh die 2 tahun...


aku rase baik x yah ade ape2 program...hahaha...kata PLKN nie bkn mcm tentera...tp latihan die mmg mcm tentera beb..

tang mana sama mcm tentera beb? aku rasa dlm 20% je mcm tentera. aku join askar wataniah @ askar simpanan, latihan dia tak lembik mcm plkn ni la.

sepatutnya modul PLKN ni tiru 100% sama mcm modul latihan wataniah. baru betul dpt lahirkan remaja yg berdisplin. ni yg aku nampak banyak seronoknya dr serius. :D
 
tang mana sama mcm tentera beb? aku rasa dlm 20% je mcm tentera. aku join askar wataniah @ askar simpanan, latihan dia tak lembik mcm plkn ni la.

sepatutnya modul PLKN ni tiru 100% sama mcm modul latihan wataniah. baru betul dpt lahirkan remaja yg berdisplin. ni yg aku nampak banyak seronoknya dr serius. :D

20% pn ade jgak latihan mcm tentera kn bro...dulu kn ade sorg menteri nie ckp PLKN x de latihan mcm tentera...jd ape yg berlaku nie x same mcm si menteri nie ckp...
 
hahah...time batch aku dulu first..aku tak kne tawaran tu..so aku tak masuk..tp member2 aku yg dapat pegi cakap...PLKN tu bukan tempat nk disiplin...macam2 kes ada...social cam ape lagi..bukan tahap tu jer...askar2 yg 'ehem2' dgn dak2 PLKN pompuan pun berlambakk...dak2 PLKN ngan PLKN pun berlambakkk...aishhhh..member aku ckp, situ dah jadi cam tempat keruntuhan moral dahh..dak2 abeh skolah pompuan2 yg ok, abeh rosak dek askar2 dan dak2 laki PLKN...adusss.....huhu

pada aku...jgn sebab nk untung jer..kalau nk wat kerahan tenaga ke..PLKN ke..kne betul2 ada kawalan...aishhh....isk2..sdey gak aku dgr pasal dak2 pompuan yg pi sana...bukan semua laaa..tapi 'banyakkkkkk'........
 
hahah...time batch aku dulu first..aku tak kne tawaran tu..so aku tak masuk..tp member2 aku yg dapat pegi cakap...PLKN tu bukan tempat nk disiplin...macam2 kes ada...social cam ape lagi..bukan tahap tu jer...askar2 yg 'ehem2' dgn dak2 PLKN pompuan pun berlambakk...dak2 PLKN ngan PLKN pun berlambakkk...aishhhh..member aku ckp, situ dah jadi cam tempat keruntuhan moral dahh..dak2 abeh skolah pompuan2 yg ok, abeh rosak dek askar2 dan dak2 laki PLKN...adusss.....huhu

pada aku...jgn sebab nk untung jer..kalau nk wat kerahan tenaga ke..PLKN ke..kne betul2 ada kawalan...aishhh....isk2..sdey gak aku dgr pasal dak2 pompuan yg pi sana...bukan semua laaa..tapi 'banyakkkkkk'........


dahsyat giler...:(scam
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register