Covid-19 PKP 2.0 - PM umum Pakej Bantuan Khas

CG Sponsors




hiduprakyat

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
2,856
Reaction score
217
Points
33
944205.jpg


PUTRAJAYA - Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan mengumumkan Pakej Bantuan Khas kepada rakyat.

Pengumuman itu akan dibuat secara langsung pada jam 4 petang ini di empat stesen televisyen tempatan.

Pakej Bantuan Khas itu dijangka akan dinikmati oleh segenap lapisan masyarakat yang kini terjejas berikutan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan PKP Bersyarat (PKPB) di seluruh negara.

PKP di tujuh negeri dan PKPB dibuat susulan peningkatan kes jangkitan Covid-19 yang mendadak sejak bulan ini.


== sinar harian
 
Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,895
Reaction score
12,065
Points
1,906
bantuan khas mcmana pulak ni ye.
harap semua kita ni layak utk dapat bantuan yg ni, takde yg terkecuali
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,432
Reaction score
2,524
Points
201
bantuan khas mcmana pulak ni ye.
harap semua kita ni layak utk dapat bantuan yg ni, takde yg terkecuali
saya nak gelak je Cek Mek bab bantuan ni....yg layak hanya B40 je.....yg susah B40 je...yg hidup B40 je
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,551
Reaction score
12,176
Points
2,376
bantuan khas mcmana pulak ni ye.
harap semua kita ni layak utk dapat bantuan yg ni, takde yg terkecuali
Tak semua kot dapat bantuan ni rasa nya mek
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,551
Reaction score
12,176
Points
2,376
Rasa lanjut mora antara isi pengumuman petang ni
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,895
Reaction score
12,065
Points
1,906
saya nak gelak je Cek Mek bab bantuan ni....yg layak hanya B40 je.....yg susah B40 je...yg hidup B40 je
alaa tn Penbiru dah sebut ayat femes tu, aduuh :D
saya tgh sematkan dlm hati, insya Allah takde kategori yg tak layak ni hehe 😅
biar semua layak
 

mr.dede

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2010
Messages
11,402
Reaction score
208
Points
123
rsnya pkp drag smpi vaksin smpi hujung feb ni..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,895
Reaction score
12,065
Points
1,906
Tak semua kot dapat bantuan ni rasa nya mek
alaa jangan la gitu tn TXT😅
tgh berharap sebenarnya, taknak kecewa sebelum dengar pengumuman :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register