BTC USD 39,720.0 Gold USD 1,814.02
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pizza Hut atau Dominos lagi Baik?

hannuz1010

Super Active Member
Joined
Jan 25, 2008
Messages
6,288
Reaction score
11
Points
65
kalo aku top rangking:-

1.Pizza Milano (one utama)
2.pizza kat pkns shah alam (lupe nama kedai tu)
3.dominos
4.pizza hut
 
Sponsored Post

VertiLo

Active+ Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
3,613
Reaction score
31
Points
30
pizza terbaik ikut tekak aku.... "spicy sambal dominos"

oder yg cheesy double decker tu... mmg terangkat... :D


kalo kat pizzahut lak aku mkn meatball sos carbonara jer... nyum³...
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,131
Reaction score
252
Points
91
MFC Pizza heaven lg sedap dri pizza hut..roti dia lembut mcm dominos...cheese pun bnyk...tp cawangan x bnyk lg kat malaysia hanya kat kota bharu dan bangi je bru ada...

MFC price ok ke bro? selalu je aku lalu dpn MFC bangi ni tp x nyempat nak singgah :eek:
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,828
Reaction score
457
Points
91
Aloha Chicken,Pizza Hut lebih sedap berbanding Domino. gambar atas pizza hut. gambar bawah domino
aloha-chicken-pizzahut.png


aloha-chicken-domino.jpg
 

kotak85

Fun Poster
Joined
Mar 20, 2013
Messages
912
Reaction score
26
Points
30
pizza terbaik ikut tekak aku.... "spicy sambal dominos"

oder yg cheesy double decker tu... mmg terangkat... :D


kalo kat pizzahut lak aku mkn meatball sos carbonara jer... nyum³...

btul. doble cheese tu mmg terbaik
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,971
Reaction score
1,344
Points
201
aku dulu suke dominos... tp skrg aku suke pizza hut... sbb.. flavour dier lebih pelbagai dan isi agak byk n tebal... dominos aku rase flavour dier x byk beza cam pakai sos yg sama... rase tomato dier agak kuat... family aku suke dominos.. tp aku suke pizza hut..
 

DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,823
Reaction score
926
Points
176
minat dominos

tp kalau ikutkan pizza moden ni sebenarnya bukan piza pun.. just roti letak toping..

kalau yg piaw punya macam kat italy tu guna sayur, pakai oven kayu dan doh dia kenyal skit
 

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,802
Reaction score
697
Points
81
Of course dominos pizza...
Mmg trbaik...
Tak berminyak mcm pizza hut...
Topping indah khabar dari rupa...

Tapi skrg ni dah kurang mkn pizza...
Azam baru nak kurus...
Hahahahaa...

Tak tahu tahan brapa lama azam ni...
:eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register