Santai Pintu Langit Mula Terbuka (Tentera Langit)

CG Sponsors




hnnnhh

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2008
Messages
290
Reaction score
1
Points
15
Kenapa ya, semakin banyak sekarang cerita-cerita barat tentang peperangan manusia dengan makhluk asing? Adakah barat semakin percaya kewujudan UFO.. pernah kan anda membaca sebuah buku karya seorang penulis kita (i say man!.. lupa dah nama penulis tu) bertajuk 'Pintu Langit Mula Terbuka' menceritakan manusia di langit.. manusia di langit dalam 'kontek' penulis juga merujuk kepada makhlus jin ciptaan Allah, tapi jauh lebih maju dan advance daripada manusia di bumi. Penulis juga mempersoalkan juga berlandaskan dalil-dalil di dalam Al-Quran.. mungkinkah 'manusia di langit' ini ialah tentera-tentera Nabi Isa yang akan turun ke bumi untuk melawan Dajal pada akhir zaman nanti.. :-?

Sekarang pun semakin banyak berita-berita tentang manusia di bumi yang nampak UFO, sampaikan kat M'sia ni pun ada kita dengar kan. Adakah 'Tentera-tentera langit' ini sedang menjalankan tinjauan dengan lebih aktif ke atas kita... Wallahualam..

Apa-apa pun kita layan je dulu trailers cerita-cerita UFO berperang dengan manusia yang bakal muncul di pawagam-pawagam nanti.. Peace on Earth!



Skyline
http://www.youtube.com/watch?v=mns8EsSHMmI&feature=related

Battle : Los Angeles
http://www.youtube.com/watch?v=ORb3zC8z94w

Seres : Genesis
http://www.youtube.com/watch?v=TOcVe_Wy3HY
 
Sponsored Post

geesya

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2009
Messages
7,456
Reaction score
243
Points
73
t.kasih tt berkongsi info
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
mungkin jgk ..... sbb dah akhir zaman.
 

RizMa

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
4,475
Reaction score
112
Points
38
Wallahu a'alam...semua dlm perancangan tuhan...
 

maibee71

Super Active Member
Joined
Oct 21, 2008
Messages
6,785
Reaction score
17
Points
65
genesis kan salah satu surah dalam kitab injil..
 

chichat

Junior Member
Joined
May 1, 2008
Messages
62
Reaction score
0
Points
6
terima kasih TT kerana membuat sy bersemangat nk g tgk wayang
 

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
SKYLINE tuh baru aku pi tgk td citer pasal alien gak dr MARIKH...
 

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
ntah la..ada kemungkinan betul atau juga kemungkinan tidak..wallahualam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register