Pinjaman Perniagaan Sehingga RM 2 juta! Area N9 Shj

CG Sponsors




tuksidang

Banned
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,972
Reaction score
462
Points
41
Thread close

Thread close
 
Last edited:
Sponsored Post

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
BNM ade anak syarikat ke..

cam x betul je ni
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
Pinjaman Perniagaan Sehingga RM 2 juta!
Area N.Sembilan Sahaja.
Pinjaman Dari Anak Syarikat Bank Negara.

Untuk Info :

Taip DATA BIZLOAN dan hantar ke 36553
atau pun ini konsep bulksms...? :-?
 

tuksidang

Banned
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,972
Reaction score
462
Points
41
Ada.

Credit Guarantee Corporation Berhad (CGC)
 

sutranilam

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2007
Messages
4,575
Reaction score
318
Points
41
...

atau pun ini konsep bulksms...? :-?
Satu SMS caj RM2.00.Lepas tu suruh courier dokumen ke CGC.Baik tak payah.Orang kat CGC tu pun memang saya kenal, selalu berurusan.Kalau setakat nak beritahu apa dokumen kena hantar dan kat mana nak hantar, baik kongsi je kat sini, tak perlu nak hanta sms mcm ni.
 

tuksidang

Banned
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,972
Reaction score
462
Points
41
kasi up sikit...

cuma tolong wife aku jer..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Berapa target isteri tuan tu?
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
wah.. kena kejar taget yer.. klu sy main hentam jek nk mohon 2 juta leh x..cakap la buka biz kedai telepon.. interest nya brp % yer sethn? saja nk tau nih.. hope tok leh bg tau yer kt sinih
 
Sponsored Post
Top
Log in Register