Pinjaman peribadi & peluang bisnes..untuk anda yang memerlukan nya....

CG Sponsors




stancohaslina

Freshie
Joined
Jan 16, 2009
Messages
31
Reaction score
0
Points
6
SAYA AGEN BEBAS (FREELANCE) UNTUK :

- PINJAMAN PERIBADI MELALUI KOPERASI
- KOSPEN
- KOWAJA
- KEMAS
- TENTERA (interest 6%) - KHAS UNTUK TENTERA SAHAJA
- BANK ISLAM

SEMUA PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN dan AGENSI KERAJAAN.

- PELUANG MENAMBAH PENDAPATAN

http://www.myrm10.com/3341 REG#...ONOMI INSAN PELUANG JADI SUB-AGEN KOPERASI
 
Last edited:
Sponsored Post

imdaza

Freshie
Joined
Nov 14, 2008
Messages
32
Reaction score
3
Points
11
Kalau swasta sdn bhd yg tak ada potongan gaji, boleh ke?
 

Budak_Pilah

Active Member
Joined
May 28, 2008
Messages
1,092
Reaction score
0
Points
25
hmmmm, nak bayar dulu untuk tutup nama ni agak risiko la..yg nak cuba kalau berjaya updatekan kat ini yer...
 

imdaza

Freshie
Joined
Nov 14, 2008
Messages
32
Reaction score
3
Points
11
keluar modal lepas loan lulus tak boleh ke? Ni dah byk upfront kantoi, loan x dpt jugak
 

ewan0310

Active+ Member
Joined
Feb 28, 2007
Messages
2,763
Reaction score
20
Points
25
bukan nak condem tapi cume nak ingatkan je BEWARE.. ape2 pun good luck TT :D:)cgrock
 

imdaza

Freshie
Joined
Nov 14, 2008
Messages
32
Reaction score
3
Points
11
bagi le no hp, pm and email ni leceh la, lmbt ckit
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,547
Reaction score
1,769
Points
206
cukup bahaya mcm ni
silap2 ley kene scam
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
behati-hati..kekkek..pesanan penaja ...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register