pilihan anda perbankan Islam atau konvensional?

CG Sponsors




mana satu pilihan anda?


  • Total voters
    0

planar

Active Member
Joined
May 28, 2008
Messages
2,263
Reaction score
65
Points
30
vote..vote..
saje nak tgk bape ramai
 
Sponsored Post

akulakaya

Active Member
Joined
Apr 8, 2009
Messages
1,908
Reaction score
3
Points
25
apa beza antara islamik dan konvesional erk
 

curiousboy

Fun Poster
Joined
Aug 5, 2011
Messages
450
Reaction score
0
Points
10
saya pun nak kena mengaji dulu bab nih~~bank islam ni nama ja bank islam tp cara yg dilakukan tuh cm x islam ja
 

ezrienaz

Fun Poster
Joined
May 29, 2006
Messages
777
Reaction score
7
Points
15
senang cerita islamic halal, konvesional haram. Ini jelas dinyatakan dlm hadis nabi.
 

SiRentap

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2009
Messages
6,618
Reaction score
391
Points
81
sapa yg berani nak vote konvensional..:))
 

gombakman

Active+ Member
Joined
May 9, 2009
Messages
3,544
Reaction score
506
Points
71
Allah isytihar perang terhadap mereka yg mengamalkan riba...tak caya check dlm Al Quran...

So aku pilih Perbankan Islam walaupun org kata mahal la, itu la, ini la...
 

curiousboy

Fun Poster
Joined
Aug 5, 2011
Messages
450
Reaction score
0
Points
10
senang cerita islamic halal, konvesional haram. Ini jelas dinyatakan dlm hadis nabi.
bleh terangkan x cmna yg dikatakan Bank Islamik yg sebenar??saya xfaham lg la..yg saya nampak Bank Islamik ni mcm pintu belakang bg riba ja...maaf la,,saya masih belajar...
 

gombakman

Active+ Member
Joined
May 9, 2009
Messages
3,544
Reaction score
506
Points
71
bleh terangkan x cmna yg dikatakan Bank Islamik yg sebenar??saya xfaham lg la..yg saya nampak Bank Islamik ni mcm pintu belakang bg riba ja...maaf la,,saya masih belajar...
Dulu aku pun confius jugak dgn Islamic Banking ni....tapi antara yg jelas haram iaitu Conventional Banking, dengan Islamic Banking yg ada sekarang ni....aku pilih Islamic Banking sebab lebih selamat dunia dan akhirat....kalau Perbankan Islam ni tak betul jugak, ulamak-ulamak kita lah yg tanggung di akhirat nanti!!!
 

SiRentap

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2009
Messages
6,618
Reaction score
391
Points
81
bleh terangkan x cmna yg dikatakan Bank Islamik yg sebenar??saya xfaham lg la..yg saya nampak Bank Islamik ni mcm pintu belakang bg riba ja...maaf la,,saya masih belajar...
senang nak faham produk islamik ni tak ada caj berganda..sebelum kita guna kita dah tahu dah berapa yg kita kena bayar masa mula2 kita sign akad perjanjian
 
Sponsored Post
Top
Log in Register