BTC USD 48,957.8 Gold USD 1,787.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

pilih ibu atau kekasih (bakal isteri/suami) ???

Ibu atau pasangan pilihan sendiri?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

AMICO66

Super Active Member
Messages
9,637
Joined
May 5, 2008
Messages
9,637
Reaction score
265
Points
91
Berlanjutan kes Aidil Zafuan ni, aku buka satu thread untuk diperbincangkan masalah ini.

Tentu berat untuk dibuat keputusan. Kalau pilih kehendak ibu, terpaksa mengadaikan kebahagian sendiri dan kalau pilih bakal pasangan hidup lak, menderhaka pula jadinya! :-?:-?:-?
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Messages
39,505
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
erm..susah nak jawab ni beb...
 

silverchair959

Legendary Member
Messages
18,404
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,404
Reaction score
96
Points
135
kalo jd kat aku mmg aku pun tak nak buat camner...aku redha jer ler jadi camner pastuh...

alhamdulillah pilihan aku diterima mak dan family aku...
 

Jeb

CG Top Poster Club
Messages
39,505
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
kenapa jeb? :D

sbb ibu sama penting,awek pun sama penting...

tapi mak aku dah takde...


tapi bagi aku, berat pada ibu lagi kalau terpaksa buat pilihan..

awek boleh cari lagi..ibu takdak ganti..sorang aje dalam dunia ni..


Syurga di telapak kaki ibu..
 

silverchair959

Legendary Member
Messages
18,404
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,404
Reaction score
96
Points
135
sbb ibu sama penting,awek pun sama penting...

tapi mak aku dah takde...


tapi bagi aku, berat pada ibu lagi kalau terpaksa buat pilihan..

awek boleh cari lagi..ibu takdak ganti..sorang aje dalam dunia ni..


Syurga di telapak kaki ibu..

betul...walaupun kita dah ada bini...kita takleh lebihkan bini dpd mak kiter...

bini kiter plak takleh lebihkan parents diaorg dpd kita...

tp nanti bila bini kita dah jadi mak, anak dia takleh lebih kan bini gak...still kena lebih kan mak dia a.k.a bini aku...

islam itu indah....
 

BizClub

Super Active Member
Messages
7,034
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
hmmm..kalo dh ada pilihan sndiri bawa jmpa ibu dulu..
kalo ibu berkenan alhamdulillah...on terus..

kalo dia x berkenan msti bersebab...bincang leklok..
suh dia carikan hehe...

mak aku ok asalkan bertudung bersolat...pilihanku pilihannya juga hikhikhik...
 

buytosell

Active Member
Messages
1,673
Joined
May 20, 2008
Messages
1,673
Reaction score
3
Points
25
bg aku ibu yang perlu diutamakan...dia yang mengandungkan ko selama 9 bulan...kenal ibu dulu...nie awek baru kenal tak berapa tahun..dah nak sisihkan ibu dalam bab kahwin nie..tak patut.....tak patut....ingatlah ibu yang jaga kita semenjak kecil,makan dan minum...kalau ibu tak bg tanggungjawab tu...tak jaga betul-betul....kita pun tak tahulah nasib macamana.....:)
hmmm..kalo dh ada pilihan sndiri bawa jmpa ibu dulu..
kalo ibu berkenan alhamdulillah...on terus..

kalo dia x berkenan msti bersebab...bincang leklok..
suh dia carikan hehe...

mak aku ok asalkan bertudung bersolat...pilihanku pilihannya juga hikhikhik...
 

BizClub

Super Active Member
Messages
7,034
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
bg aku ibu yang perlu diutamakan...dia yang mengandungkan ko selama 9 bulan...kenal ibu dulu...nie awek baru kenal tak berapa tahun..dah nak sisihkan ibu dalam bab kahwin nie..tak patut.....tak patut....ingatlah ibu yang jaga kita semenjak kecil,makan dan minum...kalau ibu tak bg tanggungjawab tu...tak jaga betul-betul....kita pun tak tahulah nasib macamana.....:)

aik..ayat ko ni cam salahkn aku jer...:-?
dh mmg mak aku soh cri sndiri..pastu bw jumpa dia...
kalo dia x berkenan bru aku suh dia carikan...:)
 

skyinfected

Fun Poster
Messages
397
Joined
Nov 18, 2008
Messages
397
Reaction score
0
Points
15
haizz tuan tanah nih perlukan nasihat..nak gado2 nih bkak thread bru yek.. :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register