Santai Picture : Suasana Haji 2009

CG Sponsors




Sponsored Post

Q-pid

Active Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
2,043
Reaction score
21
Points
25
arghh.....nk kmpul duit pg sana cepat2 la camni...

asyik tgk gambi je, nk gak tgk betul2...
 

ejalmlk

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 8, 2008
Messages
10,501
Reaction score
43
Points
120
InsyaALLAH dapat rezeki lebih nak p sana nieee .... doakan kita semua murah rezeki tahun 2010 nieeee
 

fareast262

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2007
Messages
4,010
Reaction score
7
Points
25
erm
kagum aku melihat...
aku pon tggu giliran gak nak g sn...
niat dah pasang dah nih...
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
Alangkah bahagia rasanya jika dapat sertai mereka yg dalam gambar tu... Insyaallah sama sama kita doa agar murah rezeki.. :):)
 

lady_nite06

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
2,196
Reaction score
8
Points
25
kawan aku g umrah..dia kata,kambing kat sana pakai spek hijau..betul ker?
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
uiks?? kambing diwarnakan????
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
bila lah agaknye aku akan menjadi tetamu Allah..teringin nk pegi..tp belum cukup lagi
 

haQ

Active+ Member
Joined
Jan 28, 2006
Messages
3,237
Reaction score
55
Points
35
kalau PTPTN block nama takleh gi oversea, boleh gi haji tak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register