BTC USD 58,212.9 Gold USD 1,783.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PICs - Calculators from the past...

CrusheD_LameR

Moderator
Messages
1,308
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
beberapa kalkulator zaman polis pakai seluar pendek...~!


38.jpg


2-2.jpg


5-2.jpg


6-1.jpg


21.jpg


23.jpg


24.jpg


26.jpg


27.jpg


29.jpg


33.jpg


71.jpg
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kategori Zaman Tok Kadok ngan Tahun Alif....
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Kategori mana yang sesuai ni Tuan? :-?
 

CrusheD_LameR

Moderator
Messages
1,308
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Kategori mana yang sesuai ni Tuan? :-?

aku pon pikir gak tadi nak letak mana...

tapi aku rasa leh jatuh kat kategori pelik lah kot...:D

then category mana sesuai?
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
aku pon pikir gak tadi nak letak mana...

tapi aku rasa leh jatuh kat kategori pelik lah kot...:D

then category mana sesuai?

Ntah... aku pun tertanya2 jugak.... :)
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Messages
27,295
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
41
Points
125
aku pun x pasti bole diklasifikasikan dlm kategori ape
hehehehe
 

wicked_game

Active Member
Messages
2,044
Joined
Nov 12, 2008
Messages
2,044
Reaction score
2
Points
25
aku pon pikir gak tadi nak letak mana...

tapi aku rasa leh jatuh kat kategori pelik lah kot...:D

then category mana sesuai?

boh section ni pn xpe..

aku pn nek pelik tgk tu.. x penah tgk pn sblm ni.. :D
 

mtjeneym

Fun Poster
Messages
997
Joined
Jul 12, 2008
Messages
997
Reaction score
2
Points
15
hebat betul otak orang yang mula2 reka benda ni. Thumb Up:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register