BTC USD 49,656.7 Gold USD 1,690.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(PIC) ZARIANA ANJOULIE tak nak seksi lagi....insaf ker..???

CG Sponsors




adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73


Tahniah kami ucapkan kepada Zarina Ann Julie kerana nampaknya dia sudah tidak mahu seksi lagi. Betullah kata orang, manusia ini akan berubah juga suatu masa nanti. Cuma tak tahu bila je. Dan nampaknya masa untuk Zarina Ann Julie untuk tidak seksi lagi sudah pun tiba. Kami cukup-cukup bangga dengan perubahan yang ingin dilakukan oleh Zarina Ann Julie ini.

Dan secara ikhlas, Zarina Ann Julie nampak sangat manis berjubah sebegini. Nampak macam artis Arab. Lebih comel, lebih cantik dan lebih memikat. Tak perlu pakai seksi-seksi. Kami yakin ramai ibu-ibu di luar sana teruja untuk menjadikan Zarina Ann Julie menantu selepas melihat kesopanannya di dalam gambar ini.


 
Sponsored Post

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
betul betul~
alhamdulillah~
kalo stakat photoshoot je~
mmg cam haram~
 

azrulazman

CG Top Poster Club
Joined
Feb 11, 2010
Messages
30,406
Reaction score
150
Points
128
jumpa kat kfc ttdi.. seksi gak die tu..
 

Zul34

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,959
Reaction score
14
Points
65
ni fotoshoot utk hari raya haji kot
 

ajoi24

Active+ Member
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
bape lame tamo seksi nih....1 bulan 2 bulan..hurmmm
 

zerotech

Super Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
9,284
Reaction score
106
Points
73
mcm tak boleh percaya je nih..
 

redship

Active Member
Joined
Sep 10, 2010
Messages
1,111
Reaction score
24
Points
25
hehehe...lihat brape lama leh tahan utk tak SEKSI
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,719
Reaction score
298
Points
141
sia dia ni? ada kes comolot gak ka
 
Sponsored Post
Top
Log in Register