BTC USD 62,832.6 Gold USD 1,803.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

{pic} sekolah yang agak nazak

alkhawarizmi

Active+ Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
3,038
Reaction score
18
Points
25
cuba anda semua bayangkan jika anda sbg pelajar di sekolah tersebut. keadaan infrastrukturnya sangatlah mengecewakan dan mendedahkan pelajar dan kakitangan kepada musibah. Lokasinya terpaksa aku rahsiakan...tak ada ke peruntukan untuk sekolah tersebut?

PA060954.jpg


PA040939.jpg


PA040938.jpg


PA040937.jpg


PA040933.jpg


lokasi : P183 Beluran, Sabah
 
Last edited:
Sponsored Post

yoeKB

Active Member
Joined
Aug 25, 2009
Messages
1,961
Reaction score
4
Points
25
kat mana ni tt bahaya tul adessss....
 

alkhawarizmi

Active+ Member
Joined
Mar 26, 2009
Messages
3,038
Reaction score
18
Points
25
kat mana ni tt bahaya tul adessss....

lokasi aku tak boleh dedahkan lagi kat sini...tp kalau anak hishamudin blaja kat sini, kompom skolah ni jadi mcm mahligai. tp disebabkan semua org kampung blaja kat sini, mcm ni la jadinya.
 

mr_oneboss

Junior Member
Joined
Dec 2, 2010
Messages
74
Reaction score
0
Points
6
mana pergi kerajaan negeri ni? tolong la tengok2 kan sekolah ni..
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
TT bagitau aje nama sekolah dan daerah sekolah kat sini. tak aib kan sesapa pun..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register