BTC USD 64,552.8 Gold USD 2,393.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(PIC) NAbiL BERCIUM ni is it really superimpose...??? jom kita terjah tgk org kaji...

adil2604

Super Active Member
Messages
7,147
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,147
Reaction score
153
Points
73
Tersentak kami bila mendapat keratan akhbar yang menampilkan adegan cium mulut sepasang kekasih yang kelihatan seperti Nabil & Qasha sebentar tadi.

Walau bagaimana pun, Nabil menafikan kedua-dua individu tersebut ialah wajahnya & Qasha. Seperti yang kami jangkakan, teknik superimpose menjadi alasan paling cliche oleh selebriti ini.

Kemungkinan besar, alasan yang diberikan oleh Nabil itu ada benarnya –


nabil-gila.jpg




bukti1-telinga.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

Nabil cium mulut dengan Uqasha

nabil-gila.jpg


malas nak citer banyak. macam blog gosip artis pulak kang blog aku ni.

korang rasa tu Nabil Raja Lawak and kekasih barunya, Qasha ke?

atau, telinga capang itu milik insan lain?

adik si Qasha ni, Nelly dulu pun pernah ada kes comolot gak kan?

renung-renung kan lah sambil beramal.


p/s: agak censored entry aku kali ini. teheee~
nak pinjam gambar sila credit ok?


Sumber :eek::eek:
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register