BTC USD 32,506.0 Gold USD 1,784.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(PIC) NAbiL BERCIUM ni is it really superimpose...??? jom kita terjah tgk org kaji...

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
Tersentak kami bila mendapat keratan akhbar yang menampilkan adegan cium mulut sepasang kekasih yang kelihatan seperti Nabil & Qasha sebentar tadi.

Walau bagaimana pun, Nabil menafikan kedua-dua individu tersebut ialah wajahnya & Qasha. Seperti yang kami jangkakan, teknik superimpose menjadi alasan paling cliche oleh selebriti ini.

Kemungkinan besar, alasan yang diberikan oleh Nabil itu ada benarnya –


nabil-gila.jpg




bukti1-telinga.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

azrul282

Active+ Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,686
Reaction score
59
Points
30
Nabil cium mulut dengan Uqasha

nabil-gila.jpg


malas nak citer banyak. macam blog gosip artis pulak kang blog aku ni.

korang rasa tu Nabil Raja Lawak and kekasih barunya, Qasha ke?

atau, telinga capang itu milik insan lain?

adik si Qasha ni, Nelly dulu pun pernah ada kes comolot gak kan?

renung-renung kan lah sambil beramal.


p/s: agak censored entry aku kali ini. teheee~
nak pinjam gambar sila credit ok?


Sumber :eek::eek:
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,040
Reaction score
47
Points
70
tak sahih kalau tak da gambar
 

TITANIUM

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
6,365
Reaction score
13
Points
65
damn....mmg dia.....
teruk betul mamat ni...
apo nk jadi la ni....
 

Jaynazrin

Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
1,470
Reaction score
2
Points
25
super imposed kot...mungkin ada org cuba nak jatuh kan dia.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register