[pic] Koleksi Signboard yg FAIL

CG Sponsors




kaka88

Active Member
Joined
Nov 22, 2009
Messages
1,410
Reaction score
6
Points
25

berapa banyak 'H' daa...


Signboard ni tiada kene mengena dengan unsur lucah ok!:))


Lipas pun boleh kene kanser kalau isap rokok...


Hanphone pun boleh pinjam duit?Ajaib!


Tengah berak pun boleh oder makan...dasat2...


macam la org xtau ni tingkat berapa...:eek:


xpaham aku ngan signboard ni....


ni pun lagi la xpaham...nipple2 ni...


Pasni kompom la pompuan g minum alkohol sebab nak pregnant...:))​
 
Sponsored Post

Aqua-man

Legendary Member
Joined
Nov 8, 2009
Messages
11,415
Reaction score
8
Points
115
yang 1st tu mesti mat bangla yang buat...
 

miecs

Super Active Member
Joined
Nov 12, 2009
Messages
5,486
Reaction score
355
Points
86
aku rase ko TT tak faham omputih ni, keterangan gambar ada yg xde kena mengena dgn gambar.
 

udainosor

Fun Poster
Joined
Aug 12, 2008
Messages
779
Reaction score
38
Points
20
Beberapa koleksi peribadi aku..haha



Kat wangsa walk..



Untuk ye DARA sahaja okay..



Filem SERAM terbaru mesia..kat wayang metro kajang..Muahaha
Penuh dgn daraaaaah..menakutkaaaan
 

zus_10

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2010
Messages
930
Reaction score
14
Points
15

berapa banyak 'H' daa...


Signboard ni tiada kene mengena dengan unsur lucah ok!:))


Lipas pun boleh kene kanser kalau isap rokok...


Hanphone pun boleh pinjam duit?Ajaib!


Tengah berak pun boleh oder makan...dasat2...


macam la org xtau ni tingkat berapa...:eek:


xpaham aku ngan signboard ni....


ni pun lagi la xpaham...nipple2 ni...


Pasni kompom la pompuan g minum alkohol sebab nak pregnant...:))​
tandas perempuam! ngee... :D
 

Attachments

Sponsored Post
Top
Log in Register