BTC USD 41,834.4 Gold USD 1,842.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

PIC-Aznil Hj. Nawawi di Makkah

sarawak_lineup

Super Active Member
Messages
5,217
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88






Berikut adalah gambar-gambar koleksi peribadi yang Aznil Hj. Nawawi kongsikan di blog rasmi beliau sekembalinya ke Malaysia baru-baru ini. Semoga semua amal ibadah yang di’lakukan Aznil di’sana mendapat keberkatan & diterima Allah S.W.T.
:)cgrock:)cgrock


sekian
wassalam...
:D:D
 
Last edited:
Sponsored Post

kodek

Active Member
Messages
1,647
Joined
Jan 3, 2008
Messages
1,647
Reaction score
4
Points
35
ni gambar je bro .. bkn gambar2 .. huhu .. url blog die ape ya?
 

damiaphang

Super Active Member
Messages
7,626
Paid Membership
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
satu jer ke gambarnye...:-?
 

ba-e-segan

Active Member
Messages
1,016
Joined
Jun 3, 2008
Messages
1,016
Reaction score
1
Points
25
uurgh..kalau setakat cam tu..aku pun boleh..nanti aku tunjuk gambar aku naik unta..
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Messages
5,217
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
kojap la..:D
tenet berukband den wat hal ni...~X(~X(
punyer lama nak upload...~X(~X(
byk lagi ni...
gambar2 lain masih dlm proses laie ni...
sabar2...:)
 

tudung87

Legendary Member
gem
Messages
12,870
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
alhamdulillah..
bagusla.. smoge dia bertambah baik...amin....
hehheh..
 

the_ultimatez_najman

Active+ Member
Messages
2,852
Joined
Oct 20, 2008
Messages
2,852
Reaction score
33
Points
30
k nih aku tolong upkan untuk korang

2a.JPG

2.JPG

22B.JPG

20A.JPG

19A.JPG

14.JPG


nak tgk agi leh gi kat blog rasmi dier
http://aznilnawawi.blogspot.com/
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register