Santai (PIC) 5 TAHUN selepas TSUNAMI...bersyukurlah.....

CG Sponsors




adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
Betapa hebatnya kehancuran yang dialami mereka ketika itu. Mesti ramai yang ingat, antara bangunan yang masih gah berdiri ketika itu, hanyalah masjid yang bewarna putih itu sahaja. Yang lainnya hancur dan binasa. Selepas 5 tahun, apa yang dah terjadi?





Lagi gambar..





























renung2kan.....:-?:-?:)cgrock
 
Sponsored Post

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
pic 1st rasa2 selamat x dorang tu?
 

anjetagren

Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
1,139
Reaction score
30
Points
30
haha avatar TT x kne la dgn thread nie...
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
setiap yang berlaku ada hikmahnya..
Allah mengingatkan umatnya utk bertaubat sementara masa masih ada..
:)
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
syukur malaysia terhindar dari bencana seperti ini
 

world

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2006
Messages
5,054
Reaction score
229
Points
73
Syukur malaysia tak banyak bencana macam kat indon sana...
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
xsilap aku time ni jet lee ade kat phuket ngn anak die..
tp die slamat..
mangse tsunami phuket
 
Sponsored Post
Top
Log in Register