To Sell PHEROLINS INTENSE - Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari

CG Sponsors




janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
Jantanhebat.com | Pherolins Intense | Utk memikat lelaki dengan haruman Pheromones

Ingin Memikat Lelaki? Gunakan... Kuasa Pherolins!!


Ingredients:

Synthesized & Optimized
Human Pheromones & Copulin
Fragrance Oil

* Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. * Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari. * Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan * Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. * Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki. * Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. * Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! *Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..* DI-JAMIN BERKESAN.
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina.Produk Pherolins di formula di USA.Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.
Kajian menunjukkan lelaki memilih wanita yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih wanita yang mereka rasakan ada sifat kewanitaan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Pherolins, anda boleh membuat mana-mana lelaki merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.


Pherolins mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), + copulin yang akan membuat mana-mana lelaki yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Lelaki akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherolins.


Pherolins bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik lelaki dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari wanita. Kami menjamin 100% penggunaan Pherolins akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!


Pherolins pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin.

HANYA RM59.90 SAHAJA +POS LAJU RM6(semenanjung)RM9(sabah/serawak)
berminat?call/sms:

Tempah Pherolins™ Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit Sahaja.

1. Bankin RM59.90 + RM6 kos Penghantaran semenanjung dan RM9 Sabah & Sarawak ke Akaun :

Nama : Zairul Azizi Bin Hasbuna.
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 112223090678
Email:[email protected]
( Untuk Third Party Transfer)

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. SMS "LINS<>Date & time bank in<>Jumlah RM<>nama anda<>alamat" hantar ke 017-6689125

janggut
0176689125
E-mail :[email protected]
http://suara-janggut.blogspot.com/2009/11/selamat-datang-ke-kedai-online-janggut.html















 
Last edited:
Sponsored Post

misi

Banned
Joined
Jul 16, 2008
Messages
460
Reaction score
0
Points
10
para penghuni WanItA Meh Tangkis Phero-X ngan PheRolins..:D
:)paid Klik SiNi :)paid
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,690
Reaction score
361
Points
131
wah, dah ada thread pherolin lak :)):)):))
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Kaum wanita yang segan nak beli dgn agen lelaki, boleh contact saya gak :D
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?
Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Memikat Perhatian Lelaki?
Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
Kaum wanita yang segan nak beli dgn agen lelaki, boleh contact saya gak :D
mana-mana pompuan yang malu tu,leh la jumpa miss unyuk dptkan 1 pherolins,anda tak rugi untuk mencuba bila hasilnya anda amat2 suka...
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Antara testimoni pelanggan yang dah beli dgn saya: :D

hmmm......arie nie ada orang bagi tau kita sejak 2 menjak kita nampak makin berseri.....mungkin self esteem dah mula meningkat sikit demi sikit kot..so aura cam terpancar gamaknya....
iena dah makin serasi ngan phero nie...dah tinggal setengah botol....mujur beli 2 botol arie tuh....

hmmm...iena perasan yang diorang makin taking care ngan iena.....mudah jugak nak bergaul ngan orang....cam dedulu malu-malu gak....tapi skang dah ok...tapi apa-apa hal pun kita ikhtiar nak merubah diri...benda nie bukan penyebab tapi faktor komponen minyak + pheromone tu sekurang-kurangya membantu....

haku takut orang salah guna dan anggap sebagai minyak senyonyong....
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
Antara testimoni pelanggan yang dah beli dgn saya: :D
kasi up sikit.bump...kepada wanita diluar sana,kalau belum memiliki sebotol pherolins,dapatkan segera,tingkat kan penampilan anda serta keyakinan diri anda..
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
lai..lai..lai....untuk tingkatkan keyakinan diri seorang yang bernama wanita...dptkn sebotol pherolins...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register