PH Johor ajak UMNO bentuk kerajaan negeri

CG Sponsors




akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
9,002
Reaction score
1,708
Points
151
Peppehal diskus dgn sultan dulu lah
 
Sponsored Post

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
2,056
Reaction score
249
Points
38
lau ada acara lompat katak kat olimpik, ahli politik malaysia akan menang cemerlang..sapu bersih
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
8,227
Reaction score
100
Points
83
kehkehkeh...... umno masuk PH pun jadi kuli gak... kikiki...
 

The Maut

Active+ Member
Joined
Jul 19, 2019
Messages
4,748
Reaction score
103
Points
43
Kes covid19 tgh meningkat. Ahli politik tak sudah2 dgn politik mereka.
 

lelabah

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,718
Reaction score
898
Points
121
Klau mcm ni..... Lebih baik tak payah adakan pilihanraya.
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,872
Reaction score
2,109
Points
201
AminolHuda ni tak malu betul lah..
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
Klau mcm ni..... Lebih baik tak payah adakan pilihanraya.
masa warisan ramas kuasa dari bn lepas hari tu ph senyap je. takde kata nak kembalikan mandat rakyat ke apa.
bila kena tang ph, baru meroyan kata nak kembalikan mandat rakyat.
aminulhuda ni dulu kata nak boikot pru14 sebab amanah dapat sikit kerusi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register