BTC USD 54,391.0 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Petronas Hot car cool cash!!

xerocracker

Active+ Member
Messages
3,009
Joined
Oct 3, 2007
Messages
3,009
Reaction score
48
Points
30
Knape aku bukak tajuk nih...tapi cam menarik..
sbb aku harap akulah orang bertuah yang dapat menang salah satu hadiah nih...HAHAHA..mat jenin skit..biaselar tuh..

korang rasa..KONONLAH tiba2 korang dpat surat yang mengatakan korang menang salah satu kereta tu atau adiah duit tuh...ape 1st reaksi korang??

A- melompat sambil berguling disitu jugak:eek:
B- korang pengsan secara tidak lansung 1 saat lepas baca headline
C- korang xgerak untuk beberapa seketika..
D- korang gelak kuat2 tanpa hiraukan orang lain..:))
E- Korang menangis 1 hari:((
F- korang kata...ini hanya scam:(scam
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Knape aku bukak tajuk nih...tapi cam menarik..
sbb aku harap akulah orang bertuah yang dapat menang salah satu hadiah nih...HAHAHA..mat jenin skit..biaselar tuh..

korang rasa..KONONLAH tiba2 korang dpat surat yang mengatakan korang menang salah satu kereta tu atau adiah duit tuh...ape 1st reaksi korang??

A- melompat sambil berguling disitu jugak:eek:
B- korang pengsan secara tidak lansung 1 saat lepas baca headline
C- korang xgerak untuk beberapa seketika..
D- korang gelak kuat2 tanpa hiraukan orang lain..:))
E- Korang menangis 1 hari:((
F- korang kata...ini hanya scam:(scam

F = sebab aku guna Shell :))
 

bangzaf

Legendary Member
Messages
14,855
Joined
Mar 8, 2007
Messages
14,855
Reaction score
33
Points
120
Knape aku bukak tajuk nih...tapi cam menarik..
sbb aku harap akulah orang bertuah yang dapat menang salah satu hadiah nih...HAHAHA..mat jenin skit..biaselar tuh..

korang rasa..KONONLAH tiba2 korang dpat surat yang mengatakan korang menang salah satu kereta tu atau adiah duit tuh...ape 1st reaksi korang??

A- melompat sambil berguling disitu jugak:eek:
B- korang pengsan secara tidak lansung 1 saat lepas baca headline
C- korang xgerak untuk beberapa seketika..
D- korang gelak kuat2 tanpa hiraukan orang lain..:))
E- Korang menangis 1 hari:((
F- korang kata...ini hanya scam:(scam
G= tiada yg di atas...:D
 

ladyboss

Active Member
Messages
2,078
Joined
Nov 28, 2006
Messages
2,078
Reaction score
2
Points
25
F - tidak mengambil bahagian....SCAM!!
 

@sap_plan

Fun Poster
Messages
128
Joined
Dec 20, 2008
Messages
128
Reaction score
1
Points
15
F-nak kata scam pun x.. harap aku yang dapat.. hehehehe..hari2 duk tuang minyak petronas jer.. dengan harapan..hehehe
 

underscore

Legendary Member
Messages
11,998
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,998
Reaction score
4,428
Points
206
e- sebab nanti ramai pulak yang mengaku sedara
 

brozul

Super Active Member
Messages
8,469
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
ramai sedara aku nnti ni.....
hehehehe....
 

ebizz

Fun Poster
Messages
902
Joined
Nov 17, 2007
Messages
902
Reaction score
31
Points
20
bila lah pulak SHELL nak buat promo ngalahkn petronas ni...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register