Perwakilan UMNO puas hati kepimpinan Najib...betui ke...?

CG Sponsors




alisha_qistina

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,410
Reaction score
256
Points
81
KUALA LUMPUR 31 Dis. — Anggota UMNO berpuas hati dengan prestasi Datuk Seri Najib Tun Razak sejak mengambil alih teraju kepimpinan sebagai Presiden parti memandangkan mereka berpendapat beliau kini memimpin negara ke arah yang betul.

Kaji selidik yang dikendalikan oleh sebuah firma penyelidikan bebas, Merdeka Centre, terhadap 358 perwakilan ke perhimpunan agung UMNO baru-baru ini menunjukkan kira-kira 95 peratus daripada mereka menyuarakan rasa puas hati terhadap prestasi Najib, sebahagian besarnya disebabkan peningkatan dalam kualiti kepimpinan.

Mereka berpendapat bahawa Najib, yang juga Perdana Menteri, mempunyai kualiti kepimpinan kebangsaan dan mengutarakan beberapa idea menarik bagi meraih sokongan umum, misalnya konsep “1Malaysia”, memberi penekanan terhadap menyelesaikan masalah rakyat dan memperkukuhkan ekonomi.

"Rasa puas hati terhadap Presiden parti dalam kalangan perwakilan adalah amat tinggi iaitu 95 peratus dengan 60 peratus daripada mereka mengatakan ”sangat berpuas hati” dengan prestasi beliau sejak mengambil alih kepimpinan UMNO.

"Sebab utama bagi sokongan yang kukuh itu berpunca daripada peningkatan yang dirasai dalam kualiti kepimpinan,” kata Merdeka Centre dalam rumusan terhadap keputusan kaji selidik perwakilan Perhimpunan Agung UMNO 2009. - Bernama
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
makin byk projek ,sama2 dpt ni..
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
setakat nak ubah ayat senang je.

enjen jet pun bleh ghaib, inikan pula tukar ayat
 

LilinSticks

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2008
Messages
3,487
Reaction score
3
Points
25
Angguk angguk, geleng geleng...tunjuk tunjuk..ikut telunjuk....nak bantah kan kena pancung lak...hehehe..antara pemimpin yang dihormati dan pemimpin yg ditakuti....tu jerr...hehe
 

anak_jatiperak

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam..depa kat depan senyap kot2 kat belakang lain jadinya da
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
kenapa x tanya rakyat untuk kaji selidik??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register