BTC USD 40,451.9 Gold USD 1,867.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Perubatan alternatif sakit gigi (Prof Dato' Dr. Haron Din)

Sponsored Post

m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,312
Reaction score
388
Points
136
renung2kan..selamat beramal :)
 

jom

Active+ Member
Joined
Jun 18, 2012
Messages
2,640
Reaction score
93
Points
30
Td aku buat jadi..alhamdulillah..yg diperlukan adalah hammer,paku kayu

So apa yg aku buat adalah aku ketuk paku guna hammer ke atas kayu sambil aku selawat dgn niat tuhan pindahkan sakit ke paku tersebut..jd semasa aku ketuk paku tersebut..aku terasa mcm lain sgt dekat gigi..

So skg dah ok tp esok lusa xtau la mcm mana..

Aku masih sedang mengkaji perkaitan antara perkara2 tersebut..btw kuasa tuhan apapun boleh berlaku...
 

02047haf

Active+ Member
Joined
May 22, 2015
Messages
2,859
Reaction score
159
Points
48
Terbaik ilmu ni. Boleh simpan untuk masa depan
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,167
Reaction score
281
Points
51
ada org sakit gigi besok aq buat.
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,167
Reaction score
281
Points
51
tak silap aq org yg sakit gigi perlu lihat paku semasa di ketuk.

mungkin lain guru lain kaedah kot dan

mungkin boleh inovasi jarak jauh?
 

HelangPutih

Active+ Member
Joined
Dec 27, 2015
Messages
3,653
Reaction score
198
Points
33
menarik ilmu ni.
aku pun pernah dgr org2 tua cakap paku.
xphm.
mgkin ini kaedahnya.
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,801
Reaction score
451
Points
91
baru lepas cuci gigi kat klinik kesihatan arau. rm2 ja
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register