BTC USD 40,249.8 Gold USD 1,863.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Perubatan alternatif sakit gigi (Prof Dato' Dr. Haron Din)

m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,312
Reaction score
388
Points
136
siapa pernah try?:D



bahan2 yang diperlukan;
-paku
-penukul
-kayu

ayat2 yang perlu dibaca;
-alfatihah 1x
-al ikhlas 7x
-al falaq 7x
-an nas 7x
*niat

kaedah mesti tonton video tersebut untuk faham..
 
Last edited:
Sponsored Post

Tersembam

Fun Poster
Joined
Jun 15, 2009
Messages
590
Reaction score
0
Points
10
Aku nak tekan butang thanks atas ilmu yang sangat bermanfaat ni...
 

kalamsiber

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2011
Messages
8,414
Reaction score
32
Points
70
salam satu cara arwah tok ceq pakai.............
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,446
Reaction score
2,130
Points
206
aku tgh sakit gigi skrg
xde ke yang boleh bgtau ringkasan
xboleh bukak youtube, kat opis

ps: aku kat thailand ni
 

superbikekids

Active Member
Joined
Sep 11, 2010
Messages
1,333
Reaction score
5
Points
25
ilmu ni pak tam aku selalu praktikkan..
sapa2 yang sakit gigi selalu jumpa dengan dia untuk hilangkan sakit gigi
guna jarak jauh pun boleh..call2 jer
 

darkriez

Super Active Member
Joined
Feb 9, 2010
Messages
6,825
Reaction score
7
Points
75
park dlu..esok tgk..ngantuk pulak..:):)
 

m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,312
Reaction score
388
Points
136
memang betul ni....pernah try....

ada dengar orang buat menjadi..
tapi pakcik aku pernah buat tak jadi..:))
ketuk2 kayu dalam keadaan sakit yang amat last2 pegi klinik cabut..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register