BTC USD 49,182.1 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

perubahan hidup anda stlh main forex negatif or positif???

gadis_kampung

Freshie
Messages
32
Joined
Dec 19, 2008
Messages
32
Reaction score
0
Points
6
nak tnya.. sifu2 kat sini smua rasa forex ni mmg membantu:x anda ke menghancurkan=(( hidup anda?? kalo mmg life korg berubah, :)paid mmg kaya tak hengat pas main forex ni... share la sikit:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

123456

Super Active Member
Messages
5,187
Joined
Aug 2, 2008
Messages
5,187
Reaction score
55
Points
70
menjadi diri ku menjadi seorg yang lebih sabar, kental n berpikiran pisko yg tinggi
hehe
 
Last edited:

jibam

Fun Poster
Messages
981
Joined
Aug 6, 2008
Messages
981
Reaction score
37
Points
35
kena belajq byk.. byk masa duk membaca saja...
 

megadoss

Fun Poster
Messages
518
Joined
Oct 22, 2006
Messages
518
Reaction score
1
Points
15
Alhamdulillah...forex memberi income tambahan(boleh berbelanja lebih sedikit)..:D
 

baller

Active Member
Messages
1,687
Joined
Dec 30, 2005
Messages
1,687
Reaction score
17
Points
25
positip ke negatip?...positip ke negatip?

yg aku tahu,jantung berdegup dengan makin kencang.....dup dap dup dap
chart pon dah reti masuk dlm mimpi dah.....wakhakhakhakha
 

tomie

CG Hardcore Club
Messages
73,886
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,269
Points
716
- + - +- +- + - +- + :-? :d :">
 

Harimau_kumbang

CG Top Poster Club
Messages
23,126
Joined
Aug 3, 2007
Messages
23,126
Reaction score
349
Points
141
nak tnya.. sifu2 kat sini smua rasa forex ni mmg membantu:x anda ke menghancurkan=(( hidup anda?? kalo mmg life korg berubah, :)paid mmg kaya tak hengat pas main forex ni... share la sikit:)cgrock:)cgrock

Forex nie kire part time aku.. aku keje.. time cuti jadi trader.. Sambil2 tue blajo analisa chart.. kire ilmu gak ler nie. :)paid:)paid
 

Jutawan

Super Active Member
Messages
7,480
Joined
Oct 17, 2006
Messages
7,480
Reaction score
183
Points
78
Rasanya income forex nie tak paylah ler dihebah-hebahkan, kan ade jer pihak yang dengki....:eek: Biarkan para meporex dengan aktiviti forexnya. Bagi income tambah sikit.
 

airden

Active Member
Messages
1,183
Joined
Mar 22, 2007
Messages
1,183
Reaction score
2
Points
25
ermm...aku ntah la...ader untung ader rugi...tp xpe...best...
 
Sponsored Post

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13140
USD / JPY
112.805
GBP / USD
1.32325
USD / CHF
0.91755
USD / CAD
1.28486
EUR / JPY
127.628
AUD / USD
0.70020

CG Sponsors




Top
Log in Register