Pertandingan berlari guna kasut tinggi (gambar)

CG Sponsors




demise_u

Super Active Member
Joined
May 11, 2008
Messages
6,049
Reaction score
101
Points
73


JAKARTA - Kira-kira 170 orang wanita menyertai pertandingan berlari dengan memakai kasut tinggi yang berlangsung di sini semalam.

Pertandingan itu diadakan bagi meraikan Hari Kartini.

Kartini yang nama sebenarnya ialah Raden Ajeng Kartini merupakan pejuang emansipasi wanita di negara ini.

Beliau dilahirkan pada 21 April 1879.

Pada pertandingan itu, sebahagian besar penonton terhibur dengan pelbagai gelagat para peserta yang mencuit hati ketika berlari sejauh 100 meter. - Agensi

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/conte...ub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_08.htm#ixzz2QU4eWujG
Hakcipta terpelihara
 
Sponsored Post

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
Yg nak tersungkur tu abis la rabak siku ngan lutut...
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,597
Reaction score
21,072
Points
1,671
otromen depan tu mcm jantan je
 

Dreamboxjb

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2011
Messages
11,712
Reaction score
51
Points
135
mmg bahaya game ni...
tgk pun dah taw
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
yang pakai topeng tu laki ke?
cam laki je tengok
 

tahainc

Fun Poster
Joined
Oct 12, 2012
Messages
594
Reaction score
9
Points
15
peh nak tersungkur pon leh senyum.... photogenik ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register