BTC USD 40,975.9 Gold USD 1,839.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Persahabat boleh berakhir dengan cinta ; bolehkah cinta berakhir dengan persahabatan

Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
kenapa tak menjadikan cinta hati itu kekasih dan sahabat utk selamanya...:">:">

dialah tempat utk kita berkasih sayang...dialah jua tempat utk mengadu bagai... dan dialah tempat utk bermanja.... dialah tempat utk bercerita...bergurau senda...:">:">

yup, itu memang harapan & impian setiap orang.........:">:">:">

masalahnya bukan semua impian dapat dicapai.........:">:">:">

 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
sy xleh terima kekasih lama sbg sahabat.......

harap maklum....:)

tgk, makcik myra kita telah membuktikan yang bukan saya jer cakap mcm tuh...........:">:">:">

tp, situasi makcik myra lebih advance la, sbb dia yang alami & laksanakannya...:">:">:">

saya sekadar tempat orang mengadu je, bukan pernah rase pun........:">:">:">
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
kalo ikut pengalaman akak..btl apa yg adik ckp 2~
bila dah putus..ssh nk jd kawan balik~ #:-S#:-S
i offer my friendship..but he couldn't accept~ :D

hurm, makcik ani pun sama yerk.........:">:">:">:">
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
:)):)):eek::eek::eek::eek:
btol ke abg aku yg bkk thread neyh:eek::eek::eek:

orite ja nk jd kwn..
tp nk ke korg kwn blik ngan aku
:)):))​

siapa la yg jadi mangsa2 adik ku ini...........:">:">:">:">:eek:
 
Last edited:

shukcaya

Legendary Member
gem
Messages
14,436
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
kita mmg dah lama bermusuh ni..tunggu nak bercinta jer..:))

:)):)):)):))
bkn kite penah lalui sume tu ke??:-?:-?:)):)):)):eek::eek:

yg xpenah nikah cerai rujuk je:eek::eek::eek:
 

shukcaya

Legendary Member
gem
Messages
14,436
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
siapa la yg jadi mangsa2 adik ku ini...........:">:">:">:">:eek:

:)):)):)):))
mane dorg xjd mangse..
asl nk mai umah je abg da tggu ngan kayu hoki kt dpn pintu umah..:eek::eek::eek:

tros la clash:)):)):))
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
:)):)):)):))
mane dorg xjd mangse..
asl nk mai umah je abg da tggu ngan kayu hoki kt dpn pintu umah..:eek::eek::eek:

tros la clash:)):)):))

oit2.........:(scam:(scam

tuh mak yang suro la.........:mad::mad:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register