Perodua Kancil Tip Top dengan harga murah untuk dilelong!!

CG Sponsors




pion

Active Member
Joined
Nov 21, 2006
Messages
2,016
Reaction score
1
Points
25
Salam.

Kat sini aku ada nak lelong kancil tip top aku ni.
Gambar aku attach kat bawah ni.

Kereta tahun 94 dan tip top lagi. Harga aku nak tolak RM 7k.
Boleh nego tuuu:">

Kalau berminat boleh contact aku:

Nazrul
019-2620435







SEBAB NAK JUAL:


KETE BANYAK SANGAT..BUKAN SEBAB KETE MERAGAM..HEHE
 
Last edited:
Sponsored Post

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
menarik gkk tu kalau ader gambar....
 

Ham

Fun Poster
Joined
Feb 16, 2006
Messages
598
Reaction score
8
Points
15
condition kereta mcm mana bro...
ok lagi ke...
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
ramai tggu gambar kancil tiptop nie
 

yusry2007

Super Active Member
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
fuyoo.. ramai jugk yg nak tgk gambar kete.. kikiki...
 

pion

Active Member
Joined
Nov 21, 2006
Messages
2,016
Reaction score
1
Points
25
Kereta tip top..
malm ni aku upload gambar.

Lokasi kat Cheras, BT. 9, Selangor:">.

Condition tip top:

i. Muka kereta MIRA Moderno
ii. Set belakang Moderno ada. Limited Edition punya (option-kasi tambah sikit la duit:">).
iii. Kereta double tinted..Sejuk je.Malam2 boleh sampai tahap dingin.:">
iv. Servis ikut time. Kereta jalan lancar, sekali tekan terus mengaum..:-?

Heheh.
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
Kereta tip top..
malm ni aku upload gambar.

Lokasi kat Cheras, BT. 9, Selangor:">.

Condition tip top:

i. Muka kereta MIRA Moderno
ii. Set belakang Moderno ada. Limited Edition punya (option-kasi tambah sikit la duit:">).
iii. Kereta double tinted..Sejuk je.Malam2 boleh sampai tahap dingin.:">
iv. Servis ikut time. Kereta jalan lancar, sekali tekan terus mengaum..:-?

Heheh.

enjin daihatsu ka?? :D:D:D
 

edu_gen

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2008
Messages
3,903
Reaction score
45
Points
30
Salam.

Kat sini aku ada nak lelong kancil tip top aku ni.
Gambar aku attach kat bawah ni.

Kereta tahun 94 dan tip top lagi. Harga aku nak tolak RM 7k.
Boleh nego tuuu:">

Kalau berminat boleh contact aku:

Nazrul
019-2620435

Gamba nanti masuk.
nak edit.besau no dia punya size
dekat je ngn umah aku tu..haha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register