BTC USD 57,423.5 Gold USD 1,789.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Perodua D55L Bakal Tiba Separuh Kedua 2020

puyol

CG Top Poster Club
Messages
25,286
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,286
Reaction score
2,813
Points
201
x50 1.5 TGDI jugak pilihanku..
dh test drive... dh masok loan

dan hari ni ..city aku tersagat penutup besi lubang drainage, efek kat enjin.. bunyi kasar, mcm tau² dia nk kena .............
Minyak hitam ada bocor ke? Takut kena oil sump.
 
Sponsored Post

wan_rizal70

Fun Poster
Messages
744
Joined
Oct 15, 2020
Messages
744
Reaction score
230
Points
23
Mungkin pakar kereta boleh buat comparison ativa lawan x50 lawan hrv.
 

Kamm Matt

Fun Poster
Messages
543
Joined
Sep 20, 2013
Messages
543
Reaction score
40
Points
20
K3 memang lasak engine dia. Mileage dah 200kkm pun engine masih senyap.

mmg betul.. masuk hiway aku sesah rapat lantai je pedal.. 160kmj tu mmg sentiasa dpt je.. hehe.. tp rpm macam nk pecah enjin dah.. bunyi timing chain je dh mula dengar sikit skang..
 

puyol

CG Top Poster Club
Messages
25,286
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,286
Reaction score
2,813
Points
201
top_keyvisual_kv_pc.jpg

Toyota Raize
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register