BTC USD 32,483.7 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pernahkah anda dengar suara tapi bila toleh takde orang?

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,913
Reaction score
878
Points
121
Anda mungkin mangsa senjata askar Amerika terbaru.

Senjata yang menggunakan laser boleh mengubah atom dari jarak puluhan kilometer dan menyebabkan pergeseran atom menghasilkan suara hinggakan mangsa mungkin fikir ada suara dari langit atau dia sudah hilang siuman. Hati2.


http://bigthink.com/paul-ratner/the-us-military-has-a-weapon-that-can-create-human-speech-miles-away

The U.S. military has a weapon that can create human speech miles away

March 25, 2018 by PAUL RATNER
Article Image
Credit: Department of Defense

The purpose of a modern military is hopefully not to go out and fight people outright but to scare them from attacking you, thus keeping the peace. At least, that’s how our nuclear deterrence works. On the other side, the Department of Defense has also developed what it calls a Joint Non-Lethal Weapons Program (JNLWP), whose purpose is to create weapons and other contraptions that can incapacitate but not kill their targets, reports Defense One.

One device that the lab is making is an energy weapon that can use lasers to create the Laser-Induced Plasma Effect, which allows it to alter atoms and create words out of thin air. For now, it makes strange human-like sounds, but intelligible words are coming within the next three years. The goal is to have the weapon being able to create particular noises or heat at particular distant points in space. Anyone in between the weapon and the place where it creates this effect would be unaffected. The current range of such a blast is projected at “tens of kilometers”.
 
Sponsored Post

Kaizen5555

Legendary Member
Joined
Feb 5, 2014
Messages
13,161
Reaction score
166
Points
123
aku kalu petik sawit kt kg...sorg2 pungkut buah....mmg terasa org perati...kadang2 rasa org pngil...bile toleh x de...buat bodh je dah la...nk cari rezki halal kan..
 

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,881
Reaction score
511
Points
81
buat apa US nk target aku?apa kepentingan aku pd US..sampai nk guna senjata canggih lagu tu?
 

iced_coolz

Active Member
Joined
May 18, 2013
Messages
1,158
Reaction score
276
Points
41
buat apa US nk target aku?apa kepentingan aku pd US..sampai nk guna senjata canggih lagu tu?

kalu kena target pun mmg tkde kepentingan. sekadar mangsa rawak utk dijadikan bahan ujikaji.
 

Dragonforex

Banned
Joined
Sep 3, 2017
Messages
3,417
Reaction score
342
Points
46
ape nk heran. aku skrg pon ada org tgh nyanyi kat belakang aku, tapi bila toleh belakang tgk xde org pon.

ada yg sedap org tu nyanyi, ada yg aku tak suka dengar. paling aku tak suka bila ada ada org asik bercakap je kat belakang aku, tapi xde org pon kat situ.

tapi aku tak takut. aku mmg tabah dan kuat semangat orgnya.
 

biosumber

Active Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
2,162
Reaction score
38
Points
30
Sore xpenah lagi tapi kalau bunyi orang berjalan penah. Mmg toleh takde org tapi still berjalan menghampiri aku. Lari bhai. Tak tunggu dah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register