BTC USD 23,110.5 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pernah makan nie?

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
246
Points
123
Aku dapat email nie beberapa hari lepas...

Laici, mushrooms and sos ikan tu mcm penah je ade kat umah kite.. yg suka buat spegeti jugak..
Astaghfirullahal'azim..
Astaghfarlah kita banyak2. Entah berapa kilo dan benda2 ni espsecially buah Lychee tu yg dah
kita telan dgn begitu lazat.Tau-tau adalak campur benda2 haramtu..
Tak tau nak makan apa dah. macam2 lani...makan biscuti ada melamine.. makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah.

Apapun kita hati2lah jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2.

image001.gif


image002.gif




KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BAB1/KHINZIR.
JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda halal pada produk tersebut.
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings
di atas adalah barang2 keluaran narcissus.

Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain.untuk mendapat kesahihan tentang hal ini sila lawati
website http://www.halaljakim.gov.my/
 
Sponsored Post

Sponsored Post

Top
Log in Register