BTC USD 61,196.6 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pernah ka Rozita bersederhana?

abangbeca

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,710
Reaction score
155
Points
73
------------rozita.jpg


Setiap kali muncul di khalayak ramai, pelakon Rozita Che Wan selalu tampil dengan imej solekan mapan. Pernah ke Rozita bersederhana? Maksudnya muncul di depan orang ramai tanpa solekan tebal ataupun hanya santai berpakaian.

Ada peminat yang mahu lihat bagaimana agaknya gaya Rozita kalau bersederhana. Artis lain kalau hadir sesi fotografi ataupun pulang daripada acara glamor akan menukar pakaian dan pulang dengan santai. Tapi Rozita akan tetap tampil glamor walaupun semasa pulang ke rumah.



"Pernah ke you lihat Rozita bersederhana? Bagaimana agaknya kalau dia tampil dengan gaya santai? Saya ingin juga nak lihat," tanya seorang kawan yang juga ada tempias sikit dengan dunia seni.



Bukan apa... sebab baru-baru ini dia ada terserempak dengan Rozita yang mahu pulang daripada sebuah majlis yang turut dia hadiri. Rakan itu hadir ke majlis tersebut dengan seorang teman artis. Bila lihat Rozita mahu pulang dengan gaya yang sarat hiasan dan baju bergemerlapan, dia ada tanya Rozita sama ada pelakon itu ada acara lain selepas ini.

"Tapi dia kata mahu pulang ke rumah. Saya ingatkan dia nak pergi undangan lain selepas itu, rupa-rupanya dia mahu pulang ke rumah. Kebetulan dalam majlis itu ada artis lain juga yang sempat menukar pakaian sebelum pulang," kata kawan itu. Dia bukan mengumpat sebaliknya bertanya secara jujur. Jangan salah anggap pula.

Agaknya Rozita tak selesa menukar pakaian di dalam bilik persalinan atau di belakang pentas, sebaliknya lebih selesa melakukannya di rumah. Ataupun dia jenis yang cerewet semasa membersih solekan, sebab itu mahu melakukan segala-galanya di rumah. Setiap orang ada cara yang tersendiri.

Kerana jarang kelihatan bersederhana, ada yang bertanya, bagaimana agaknya penampilan Rozita semasa keluar rumah membuang sampah. Adakah dia bersolek dahulu takut-takut ada orang lalu depan rumah. Malah semasa menghadiri majlis sukan sekolah anaknya pun ada yang cakap Rozita tetap muncul dengan solekan lengkap. Tak tahulah kita.

Tapi elok jugalah kalau dia bersolek sebab di sekolah itu pasti ada peminat yang mahu bergambar dengannya. Kalau tak bersolek karang ada pula yang kata Rozita tak pandai jaga penampilan. Lain cerita pula yang jadi.

Kita: Tak nafikan Rozita seorang wanita yang cantik dan lemah lembut.

Sumber
 
Sponsored Post

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
pergh maintnce tinggi ni yoppppppppppppppp
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
kalu rozita x solek tentu cam nenek kebayan..kalu dia nk kt aku..aku tolak mentah2 jer..
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,040
Reaction score
47
Points
70
giler kedepan la dia punyer.. macam scam lak aku tgok.. kahkahkah
 

fine net

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
klu kene bleh luke nie...tajam.....
 

fine net

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
TT,apsal kene infrac...infrac merah plak tu.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register