BTC USD 50,771.7 Gold USD 1,784.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Perlukan seorang grafik designer

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Saya memerlukan seorang designer untuk design iklan-iklan produk saya untuk disiarkan diakhbar2. Juga design kotak untuk produk saya dan apa-apa yang melibatkan grafik design. Bayaran adalah berdasarkan job 2 job basis. Designer saya sebelum ni dah dapat job besar dan kesuntukan masa untuk membuat job saya.

Kepada yang berminat, boleh PM saya...dan kalau boleh sertakan quotation dan job yg pernah dibuat. Keutamaan kepada yang di Lembah Klang...
 
Last edited:
Sponsored Post

naga7

Freshie
Messages
11
Joined
Feb 13, 2008
Messages
11
Reaction score
0
Points
3
Saya memerlukan seorang designer untuk design iklan-iklan produk saya untuk disiarkan diakhbar2. Juga design kotak untuk produk saya dan apa-apa yang melibatkan grafik design. Bayaran adalah berdasarkan job 2 job basis. Designer saya sebelum ni dah dapat job besar dan kesuntukan masa untuk membuat job saya.

Kepada yang berminat, boleh PM saya...dan kalau boleh sertakan quotation dan job yg pernah dibuat. Keutamaan kepada yang di Lembah Klang...

bro..leh bg no hp tak...
 

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Sesiapa yang berminat, boleh PM saya...
 

mattop

Legendary Member
Messages
12,396
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
tolong UP utk tuan tanah.... :D
 

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Takde ke yang berminat?? Offer ni...
 

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Up kan sikit...boleh pm aku...
 

sosazr

Active Member
Messages
1,423
Joined
Aug 2, 2008
Messages
1,423
Reaction score
0
Points
20
Den pon tolong kasi up ajo..nak tolong tak dapek la pulok....

ps: keroje den pun tak terbuek ni ha...
 

USD

Active+ Member
Messages
2,780
Joined
Mar 9, 2007
Messages
2,780
Reaction score
30
Points
30
Den pon tolong kasi up ajo..nak tolong tak dapek la pulok....

ps: keroje den pun tak terbuek ni ha...

Ekau buek la keroje ekau:D:D...Skrg ni orang dah taknak duit dah agak nye :D:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register