Perlukah aku pergi??

CG Sponsors




JinggoBro

Fun Poster
Joined
Aug 13, 2008
Messages
289
Reaction score
4
Points
15
semua warga2 CG,aku ada satu masalah nie...

aku punya bekas awek yg telah menghancurkan hatiku,:((
baru lepas kemalangan..perlu ka aku pi melawat dia??

dia ni betul2 buat aku hampir2 jadi G*** masa putus aritu..:((
wajar ke aku pi melawat dia???:p


tolong aku...aku buntu...~X(~X(













setelah mendengar nasihat warge2 CG,
aku dengan rendah diri,aku pi gak atas dasar kemanusiaan.
tapi,yg tak best msa aku pi...dia leh sedih plak...
berlinangan air mata aku tengok..sedih la..:((

mungkin dia tersentuh hati kot sbb org yg
di benci,dia buang dulu...masih sanggup melawat
dia masa sakit...

aku pn jadi sedih la..:(
tapi tak kan cair..:)

TQ pada semua warga CG..
you all mmg best...:)cgrock:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pi la melawat...

buang yg keruh...

amik yg jernih...
 

sk4r03

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2008
Messages
392
Reaction score
3
Points
15
semua warga2 CG,aku ada satu masalah nie...

aku punya bekas awek yg telah menghancurkan hatiku,:((
baru lepas kemalangan..perlu ka aku pi melawat dia??

dia ni betul2 buat aku hampir2 jadi G*** masa putus aritu..:((
wajar ke aku pi melawat dia???:p


tolong aku...aku buntu...~X(~X(
g la melawat bro..kisah lama jgn diungkit/dikenang.g melawat org yg sakit kn dpt pahala...tp kene ikhlas ler.rileks la bro,be gentleman ler.dh xde jodoh,kwn jer.layannn...
 

rockstar

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
4,829
Reaction score
33
Points
30
hihihi thread nih pn ade....cool...ihihi pegi je da....
 

L.O.V.E

CG Top Poster Club
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120
pegi jelah..
manusia semua wat silap..
 

eyza

Super Active Member
Joined
Mar 1, 2007
Messages
6,637
Reaction score
0
Points
60
g ahh lawat atas dasar kemanusiaan..
yg lain2 srah pd yg maha kuasa..Rabbi'
 

tesco

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2008
Messages
344
Reaction score
2
Points
15
Kalau tanya aku..boleh blah ler awek tuuu..belambak lagi kat tepi jalan:eek::eek::eek:
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
pegi jer...
lupakan kisah lama...
buka buku baru...
buat biasa jer...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register