Perlakuan lucah warga asing ganggu penghuni

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
PUTRAJAYA: Tidak sampai sebulan menginap di rumah sewa Pangsapuri Putra Harmoni, Presint 9 di sini, menimbulkan rasa ngeri seorang gadis apabila berdepan insiden diganggu warga asing yang menayangkan kemaluan pada siang hari, kelmarin.

Gadis berusia 22 tahun yang mahu dikenali Siti mendakwa, kejadian itu berlaku ketika dia menuruni tangga untuk membeli makanan berhampiran rumah, kira-kira jam 12.30 tengah hari.

Mangsa berjalan semula menggunakan tangga untuk pulang ke rumah di tingkat enam pangsapuri itu selepas hampir 20 minit ke kedai berhampiran sebelum mendapati seorang lelaki seolah-olah bersembunyi di bawah tangga dengan gelagat mencurigakan.

Walaupun ada beberapa penghuni lain yang berjalan berhampiran tangga itu, tetapi lelaki terbabit tidak menunjukkan kelakuan lucahnya sebelum mangsa yang tidak memikirkan kejadian buruk turut menggunakan laluan sama.

Bagaimanapun, mangsa yang hanya 10 meter dari lelaki terbabit terkejut apabila lelaki dipercayai warga Bangladesh terbabit membuka zip seluar dan menunjukkan kemaluan sambil tersengih kepada mangsa.

Siti berkata, dia berlari naik ke rumah sewa dan menyembunyikan diri di rumah kerana bimbang kejadian yang tidak diingini kerana yakin lelaki terbabit tinggal di kawasan berkenaan.

Menurutnya, dia hairan lelaki terbabit boleh melakukan perbuatan tidak bermoral itu pada siang hari di kawasan yang agak terbuka dan menjadi laluan penghuni untuk ke kedai berhampiran.

“Saya tidak menyangka lelaki yang berpakaian kemas itu mempunyai perwatakan menjijikkan dan boleh menimbulkan rasa takut di kalangan penghuni wanita di kawasan berkenaan.

“Bukan itu saja, pangsapuri ini menjadi tumpuan warga asing kerana kadar sewa yang agak murah selain mampu tinggal berkumpulan di sesebuah rumah,” katanya ketika ditemui, semalam.

Siti yang menjalani latihan amali di sebuah jabatan kerajaan di sini, berkata, kejadian itu yang pertama kali berlaku sepanjang hampir sebulan menginap di kawasan berkenaan.

Menurutnya, dia bimbang kerana lelaki terbabit mungkin sudah memantau pergerakan hariannya sebelum melakukan perbuatan tidak senonoh itu apabila ada peluang untuk melakukannya.

“Saya bimbang kerana terlalu ramai warga asing menginap di kawasan ini.

“Lelaki terbabit kini sudah menyembunyikan diri walaupun sekali-sekala kelibatnya kelihatan sehingga menimbulkan rasa takut yang bukan kepalang,” katanya yang mengakui boleh mengecam lelaki terbabit.

Siti berkata, dia yakin kejadian sama pernah dialami penghuni lain, tetapi mereka enggan membuat laporan polis kerana malu atau bimbang menjadi sasaran lebih buruk dilakukan lelaki terbabit.

Bukan untuk menidakkan hak warga asing, Siti meminta pihak berkuasa berkaitan memantau pergerakan warga asing di kawasan berkenaan bagi mengelak kejadian buruk terhadap penghuni di kawasan itu pada masa depan.
 
Sponsored Post

theskems

Fun Poster
Joined
Nov 19, 2008
Messages
209
Reaction score
4
Points
15
aku tak paham la bangla nih.. memang budaya diorang ke kalo minat kat awek tunjuk *****?? dah la laki ngan laki jalan pegang tangan..
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
dtg tempat org jgn buat samseng..nnt sakit dapat..org dah bg duduk..kire sukur la..bg duduk ngn anjin.g baru tau
 

K.E.Y..kuchi

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jul 14, 2009
Messages
3,354
Reaction score
8
Points
25
warga asing yg xsedar diri...cmtu r...
 

myvi sporty

Active Member
Joined
Mar 16, 2009
Messages
1,743
Reaction score
35
Points
30
bangla pun dah pandai tunjuk kemaluan ek..kat putarajaya plak tu.tak hormat ka 2 pusat pentadbiran negara? warga putrajaya jom kita sula mamat bangla 2 kat pasar tani presint 2.
 

khairul_izwan

Fun Poster
Joined
May 16, 2008
Messages
373
Reaction score
0
Points
10
hehe.. sian deme tu.. ayor udah naik ke kepala takok..:D:D..
bangla macam tu patut di sula ramai2..:(scam:(scam
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
berhati2 lah dik.... malang tak berbau....
 

kni

Legendary Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
10,394
Reaction score
161
Points
138
aku tak paham la bangla nih.. memang budaya diorang ke kalo minat kat awek tunjuk *****?? dah la laki ngan laki jalan pegang tangan..
agaknyer la...

aku tgk diorang jalan pegang tgn... alahai.. ngeri plak...
 

mywife

Fun Poster
Joined
Aug 10, 2007
Messages
851
Reaction score
4
Points
15
bangla...rembes....tunjuk anunya...:-?:-?:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register