Perkhidmatan kereta sewa melaka

CG Sponsors




nazmo70

Active Member
Joined
Sep 4, 2010
Messages
1,225
Reaction score
0
Points
20
Kami menyediakan khidmat SEWA KERETA di Melaka.


VIVA RM 120.00
MyVi RM 150.00
SAGA BLM RM 150.00
PERSONA RM 170.00
SPEKTRA RM 170.00
EXORA RM 250.00
CITRA RM 250.00
VIOS J SPEC RM 250.00
NAZARIA RM 270.00


DAN BANYAK LAGI TERMASUK KERETA MEWAH.
(Semua Kereta Baru MODEL 2011)


http://www.mudah.my/Proton+Exora+A+-20039165.htm

Dokumen yang diperlukan

1. Salinan IC dan lesen Penyewa
2. Salinan ic dan no telefon penjamin
3. Kad Pelajar (Utk Pelajar IPT)
4. Kad Pekerja atau dokumen perniagaan(Bukan Pelajar)
5. Bil Utiliti (Bil Elektrik,Air atau Astro)
6. Wang cagaran bersamaan dengan sewa sehari (Wang cagaran akan dikembalikan dalam bentuk cek bertarikh 2 hari selepas kereta dikembalikan)
7. Tiga No telefon kenalan atau saudara terdekat yang mudah dihubungi.


Untuk membuat tempahan Sila email ke [email protected] atau SMS
- NAMA
-
NO.K/P
- ALAMAT
- NO TELEFON
- JENIS
KERETA NAK SEWA
- TARIKH
SEWA
- WAKTU
NAK AMBIL KERETA
ke

017 - 6633392(SMS Sahaja)atau hubungi 014-2338990,016-6155504
untuk pertanyaan atau tempahan

https://www.facebook.com/FourVipCarRental
 
Last edited:
Sponsored Post

Zul34

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,959
Reaction score
14
Points
65
mcm bagus je

bump for tt
 

amaar

Active Member
Joined
Jul 13, 2006
Messages
2,191
Reaction score
25
Points
30
kami menyediakan khidmat kereta sewa di melaka.

Myvi
viva
proton blm
gen2
persona
savvy
citra
dan banyak lagi termasuk kereta mewah.
(semua kereta baru)

(perkhidmatan limosin juga disediakan untuk ke klia,kl,penang dan jb)

sila email ke [email protected] atau hubungi 017-6633392 untuk pertanyaan atau tempahan
toyota harrier ada tak... Berapa sewa sebulan
toyota wish sewa sebulan berapa
toyota alphard sebulan berapa
 

nazmo70

Active Member
Joined
Sep 4, 2010
Messages
1,225
Reaction score
0
Points
20
toyota harrier ada tak... Berapa sewa sebulan
toyota wish sewa sebulan berapa
toyota alphard sebulan berapa
harrier dah xde...
wish mmg xde
Alphard rm 5000 sebulan....
harga blh runding
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
bagus2...melaka kat mana tu. nanti aku rekomen utk tt.
 

nazmo70

Active Member
Joined
Sep 4, 2010
Messages
1,225
Reaction score
0
Points
20
Melaka kat malim bro.......
dekat dengan econsave...
 

nazmo70

Active Member
Joined
Sep 4, 2010
Messages
1,225
Reaction score
0
Points
20
PROMOSI SEWA KERETA
Sewa dua hari percuma satu hari

mulai 24 nov sehingga 30 nov 2010

Syarat promosi :-

1.Tempahan(booking) 2 hari sebelum tarikh sewa

2.BAyaran penuh dibuat semasa membuat tempahan

Jangan lepaskan peluang ini.

Buat booking anda segera.

017-66 333 92
 

tok_jogho

Active+ Member
Joined
Sep 29, 2008
Messages
2,844
Reaction score
9
Points
25
van kia pregio ada tak bro....sehari bape ringgit....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register